Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Μακαρόνια με κιμά


Τίποτε το ιδιαίτερο φίλοι μου σήμερα, απλό φαγητό, χωρίς μυστικά και σπέσιαλ υλικά, μια μακαρονάδα που κάθε φορά τη φτιάχνω διαφορετική ανάλογα με τα υλικά που διαθέτω.

κιμάς
κρεμμύδι ψιλλοκομένο και σοταρισμένο
καρότο τριμμένο
μαιντανός φρέσκος
πιπεριά κόκκινη
μανιτάρια
λίγη σάλτσα

Για μακαρόνια σπαγκέτι no 6 μου αρέσει περισσότερο απο το 10,έβαλα απο πάνω και μπόλικο κασεράκι Νάξου χοντροτριμμένο για να το αισθάνομαι και,,,λατρεύω τα μακαρόνια , όπως και να τα κάνω!

11 σχόλια:

marilia είπε...

Όχι, ρε γμτ! Το αγαπημένο μου!!! Ειδικά άμα την έχεις περάσει με σπανακόπιτα από το φούρνο και ψωμάκι με τυράκι κρέμα... δεν αντιστέκεσαι εύκολα! Μετά βέβαια... δεν αντιστέκεται η ζυγαριά, αλλά... ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΜΜΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Μπουκίτσα για μένα, παρακαλώ... ;)
Σσσσμμμμματς!

πουαντερι είπε...

Ε!ρε μανα ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ!!!!
Ο Ρουβας ηρθε;

stalamatia είπε...

Χαίρομαι που το ξανανοίξατε το μαγαζί!! Να είστε καλά.

mia maria είπε...

Το αγαπημένο φαγητό του γιού μου! Δε βάζει τίποτα μπροστά σε ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά!

Δημήτρης είπε...

@marilia , τέρμα ..εσένα σε αγαπώ πολύ, σε υιοθετώ ευχαρίστως!

Δημήτρης είπε...

@ πουαντερι, κι εσύ μου αρέσεις, έτσι ακριβώς λέω για τα μακαρόνια κι εγώ!

Δημήτρης είπε...

@ stalamatia , ευχαριστώ πολύ, σήμερα κάνω μουσακά!

Δημήτρης είπε...

@ big mama, όλα τα παιδάκια , θυμάμαι τις κόρες μου έτρωγαν ..σκέτα μακαρόνια , μόνο με τυρί.

Betty's Cuisine είπε...

πω πω μέσα στο μυαλό μου είστε!
μέρες τώρα σκέφτομαι να φτιάξω μια απλή κλασσική πεντανόστιμη μακαρονάδα με κιμά ~ σαν την δική σας!
και η φωτογραφία ολοζώντανη!
καλή σας μέρα...

marilia είπε...

Χθες βράδυ, στην ευχή: "όνειρα γλυκά", απάντησα: "Δε θέλω γλυκά, μακαρόνια με κιμά θέλω!", με αποτέλεσμα ο άλλος να... πεθάνει στο γέλιο, νυχτιάτικα! Σήμερα αγόρασα κιμά και τώρα τρέχω να τον φτιάξω -κι ο Θεός βοηθός!
Αν δεν πετύχει, έχετε κρατήσει ταπεράκι για μένα... μπαμπά; :):):):):) χιχιχιχιχιχιχι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σε ποιον δεν αρέσει αυτο το φαγάκι??
Μπράβο Δημήτρη, γεια στα χέρια σου!