Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Κολιοί με πιπεριές και σάλτσα




Σάββατο σήμερα, η Λαϊκή μας έχει πάντα άφθονο ψάρι και σε πολύ καλή τιμή επειδή τελειώνει η εβδομάδα. Αγόρασα κολιούς γιατί ήταν άφθονοι και αυτό σημαίνει ότι είναι και φρέσκοι γιατί έπεσε πολύ τέτοιο ψάρι. Μαζί πήρα και ελάχιστους γαύρους γιατί ..τους λιμπίστηκε η Αχτίδα μου και της έκανα και ένα σαγανάκι με ντοματούλα γιατί της θυμίζει λέει τη γιαγιά της.
Εγώ όμως τους έκανα με πιπεριές πράσινες και κόκκινες που αγόρασα σήμερα και ήτανε ολόφρεσκες. Έκοψα λοιπόν 3 πιπεριές πράσινες και 2 κόκκινες σε κύβους , ένα μεγαλούτσικο φρέσκο κρεμμυδάκι, μια μεγάλη ντομάτα σε κυβάκια και μια ακόμα την έτριψα στο ρεντέ. Βέβαια φρέσκο μαϊντανό και απέφυγα αυτή τη φορά το σκόρδο γιατί ήθελα να της κάνω το πιάτο πιο ελαφρύ. Σοτάρισα λοιπόν τις πιπεριές μαραίνοντας τις στο γουοκ και πρόσθεσα και λίγο καυτερή πιπεριά Θεσσαλονίκης για να την κάνω πικάντικη. Λαδάκι ελιάς βέβαια, ρίχνω και τη ντομάτα και το χυμό της που έτριψα, αλάτι πιπέρι και το φρέσκο ψιλοκομμένο μαϊντανό Έβαλα μέσα τους κολιούς και το άφησα να δέσει όχι πολύ όμως για να μη γίνει όπως είπα βαριά η σάλτσα.


Τους υπόλοιπους τους έκανα ψητούς στη πλάκα και τους γαρνίρισα με λεμόνι χτυπημένο με λάδι και λίγο ...λίγο ουζάκι και βέβαια ψιλοκομμένο μαϊντανό φίλοι μου.
Μία όμορφη δροσερή σαλάτα συμπλήρωσε το φαγητό μας , τσίπουρο από μία γουλίτσα οι δυο μας και σας εύχομαι κι εγώ καλό ΣΚ !

4 σχόλια:

Pansofix είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κολιούς...βέβαια αυτό που βλέπω το λιγουρεύομαι!!!

KANTHAR0S είπε...

Πήρα την πιατέλα και έφυγα. Καληνύχτες.

Σοφία Ζ. είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τους κολιούς με σάλτσα αλλά νομίζω ότι και με αυτόν τον τρόπο θα είναι πεντανόστιμοι. Ο πατέρας μου τους έκανε ψητούς και μετά τους κάλυπτε με κρεμμύδι και μαϊντανό για το σερβίρισμα. Ήταν πεντανόστιμοι!
Καλή και όμορφη Κυριακή να περάσετε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μμμμμ.... άλλο ένα λαχταριστό σου πιάτο Δημήτρη μου, αλλά και το γαυράκι σαγανάκι πολύ το ζήλεψα!