Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Προφιτερόλ


Είναι ένα σχετικά εύκολο γλυκό μα..δυστυχώς κόλαση θερμίδων γιατί ...μια κουταλιά δεν φθάνει φίλοι μου!

Αρχίζω πάντα φτιάχνοντας τα μικρά Σου μα επειδή εγώ δεν είμαι μαγείρισσα παρά μια απλή νοικοκυρά θα σας πω και την εύκολη εκδοχή ,δηλαδή αγοράστε ένα φακελάκι με έτοιμα που θα τα βρείτε στα γνωστά σούπερ μάρκετ αν και το να φτιάξεις σου είναι εύκολη υπόθεση και τα κάνω πολύ συχνά και το κυριότερο μπορείς να τα κρατήσεις σε μια σακούλα για καιρό.


Εν συνεχεία φτιάχνω τη κρέμα που θα γεμίσω τα σου και είναι μία απλή κρέμα βανίλιας πατισερί όποια θέλετε. Πάλι σας λέω ότι για ευκολία μπορείτε να πάρετε ένα φακελάκι κρέμα βανίλιας στιγμής , είναι ακριβώς για τα Σου που θα βάλετε στο μεγάλο μπολ με το προφιτερόλ.


Γεμίζω λοιπόν τα σου με το κορνέ με την κρέμα αυτή και τα βάζω στο μεγάλο γυάλινο μπολ. Εν συνεχεία σε μια κατσαρόλα βάζω ένα γάλα εβαπορέ και το γεμίζω ξανά με με απλό γάλα, δηλαδή 2 κουτιά γάλα ακριβώς. Μέσα ρίχνω κομματιασμένες 2 πλάκες σοκολάτα κουβερτούρα.






Προσθέτω 10 κουταλιές ζάχαρη ( εγώ χθες έβαλα καστανή) , 1 βανίλια και τα λιώνω σε χαμηλή φωτιά μέχρι να γίνει ένα υγρό σοκολατένιο μίγμα.




Τότε διαλύω σε 1/2 ποτήρι κρύο γάλα 6-7 κουταλιές κάστερ πάουντερ βανίλιας ή μπορείτε να βάλετε κορν φλάουερ ή ακόμα νεσεστέ.. και το προσθέτουμε ανακατεύοντας μέχρι να δούμε ότι το μίγμα έγινε κρεμώδες.Προσέξτε..όχι πολύ γιατί απλούστατα πήζει στο ψυγείο.Εν συνεχεία λοιπόν βάζω τελευταία στιγμή 1/2 Βιτάμ μέσα και.. ανακατεύω. Η κρέμα είναι έτοιμη και την ρίχνω επάνω από τα γεμισμένα Σου  αφού κρυώσει αρκετά .Για να μη κάνει κρούστα βάζω ζελατίνα επάνω.Συνήθως ρίχνω την μισή κρέμα  αφήνω λίγο να " πιάσει" και ρίχνω την υπόλοιπη. Βάζω το μεγάλο μπολ μέσα στο ψυγείο και όταν κρυώσει το γαρνίρω με σαντιγί που έχω φτιάξει πάντα με Φυτική κρέμα γάλακτος.




Θα έβαζα και αμυγδαλάκι φιλέ για γαρνίρισμα μα ο Δημήτρη μου και ο παππούς μας δεν θέλουν τα ..σκληρά οπότε το απέφυγα. Υπέροχο φίλοι μου, πολύ νόστιμο , έγινε χαμός όταν το έβγαλα στο τραπέζι και τους έδωσα μπολάκια και μια κουτάλα για να σερβιριστούν Φτιάξτε το αν αντέχετε σε..κόλαση γεύσης.

19 σχόλια:

marilia είπε...

Αυτό λέγεται "καταστροφή της δίαιτας", αλλά μιας και ήρθα... θα πάρω μια κουταλιά... της σούπας! ;):):)

Εφη είπε...

Φωτιές ανάβει το προφιτερόλ....
Εγώ θα πάρω μια κουταλιά (με την κουτάλα της σούπας, χαχααχα!)
Καλή εβδομάδα!

KANTHAR0S είπε...

Με τάραξες. Μόλις ισοπέδωσα μια πιατούμπα με μακαρόνια και δυο μπούτια κοτόπουλα και πέφτω στο προφιτερόλ. Βαλτή είσαι; Έχω και μια σιλουέτα να διατηρήσω.

Καλή χώνεψη και ευχαριστώ για το μπολ.

Lila Xagorari είπε...

Λυπήσου με κορίτσι μου κι έχω β'αλει 5 κιλά με το κρύο!!!!

mari beika είπε...

Έχω 2 βδομάδες που τριγυρίζει στο μυαλό μου να φτιάξω προφιτερόλ, οπότε τώρα με αποτελειώσατε (με την καλή έννοια).
Απίστευτα νόστιμο, δεν έχω λόγια, θα το φτιάξω σίγουρα!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σκέτη κόλαση Αχτιδούλα, την κουτάλα της σούπας την πήρε η Εφη, οπότε θα φέρω δική μου ... κουτάλα για να σερβιριστώ!
Φιλάκια!

mia maria είπε...

Αχ και να είχα ένα μπολάκι:)

Betty's Cuisine είπε...

αμάν, αμάν!
κόλαση!
με τελείωσες, με ισοπέδωσες, πως να αντισταθώ η γυναίκα... :)))

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia μου κι εγώ το ίδιο..έχω πάρει 3 κιλά και δεν μπορώ να τα χάσω..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Εφη μου ο εγγονός μόλις πριν λίγο μου ζητούσε να του κάνω ξανά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ KANTHAR0S, σαν τον άνδρα μου κι εσή με τις μακαρονάδες..πιατέλες κάνει και τρώει.Ε! μια πατελίτσα προφιτερόλ..για να αλλάξει η γεύση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Λίλα μου δίκιο έχεις , πειρασμός όμως ..κολάσιμος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ να το κάνεις είναι υπέροχο και πολύ εύκολο σχετικά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ μου άντε..πάρε και μια κουταλίτσα για δοκιμή..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mia maria περίμενε να φέρω το μπολάκι..φέρε τα κουτάλια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Betty's Cuisine υπέροχο γλυκό , μα ξέρεις το ωραιώτερο το έφαγα στη Τουρκία.

maria είπε...

Υπέροχη συνταγή! Μπράβο! Θα την δοκιμάσω άμεσα!

μαρια είπε...

Γιαμ!!! Τέλειο φαίνεται!!!

xsclean είπε...

Τέλειες συνταγεσ........ ευχαριστώ!!!!!!