Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Μακαρόνια στο φούρνο με κοτόπουλο




Σας εγκατέλειψα ... το ξέρω μαζί και τις κατσαρόλες και το φούρνο μου.Όχι οτι δεν τρώγαμε μα .. όλα γρήγορα και χωρίς ...φωτογραφίες απο την Αχτίδα μου. Είναι και η ζέστη , η όλη κατάσταση στο σπίτι, όλοι δίαιτα έκαμναν να πάρει η ευχή!
Σαν αρχή λοιπόν κάτι που αγαπώ με ..μακαρόνια τι άλλο.

ΥΛΙΚΑ:
κοτόπουλο
μανιτάρια πόρτε μπέλο
πιπεριές πράσινες
ντομάτα φρέσκια
1/2 Φιλαδέλφεια
λίγη καυτερή πιπεριά
2 μελιντζάνες κομμένες κυβάκια
1 φλιτζ. κασέρι Σοχού Προίκα

Σας το έχω πει.. ανοίγω το ψυγείο και μαγειρεύω με ότι βρω μπροστά μου!
Έβρασα το κοτόπουλο που το είχα ξεκοκαλιάσει και το είχα κόψει σε κυβάκια. Στο τέλος αφού έγινε και έμεινε με λίγο ζουμί πρόσθεσα 2 ντομάτες τριμμένες στο ρεντέ , τις πιπεριές κομμένες ροδέλες και τη μελιντζάνα που την είχα τηγανίσει ελαφρά, 2-3 ροδέλες καυτερή πιπεριά και 2 μεγάλα πορτεμπέλο που τα έκοψα λωρίδες.
Εβρασα τα μακαρόνια ( ντρέπομαι να σας το πω μα δεν θυμάμαι πως λέγονται αυτά τα μεγάλα κοφτά, λείπει και η Αχτίδα να τη ρωτήσω...) , τα ανακάτεψα με μισό Φιλαδέλφεια και έριξα μέσα στη κατσαρόλα τη μισή σάλτσα που έκανα. Τα άπλωσα στο ταψί και έριξα απο επάνω την υπόλοιπη σάλτσα και 1 φλιτζ. κασέρι ΣοχούΠροίκα τριμμένο.
Το έψησα στο φούρνο και ..νοστιμιά φίλοι μου.


Εύκολο σχετικά φαγητό και ...τρελλαίνομαι για μακαρόνια!

10 σχόλια:

Unknown είπε...

kalimera sas
poli nostimo fenete to fagaki sas.gia sta xeria sas
stelno tin agapi mou stin glikia axtidoula na iste oli oi oikogenia kala .kalo xeimona sas euxome

me sevasmo ke agapi

vaso apo tin stockholmi

Penelope είπε...

Το πως μου αρέσουν οι αυτοσχεδιασμοί κύριε Δημήτρη μου, δεν λέγεται. Τα έχω γράψει στην αγαπητή Αχτίδα και σας καλοτυχίζω.

Lila Xagorari είπε...

Tα ωραιότερα πιάτα έτσι βγαίνουν, με ότι υπάρχει στο ψυγείο!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

όλα μέσα ένα πράγμα :))))

mia maria είπε...

Πεντανόστιμο φαίνεται! Πραγματικά καλοκαιρινό φαγάκι!

anthivolon είπε...

Mε τη φαντασία σου κάνεις θαύματα Δημήτρη!! Φαίνονται πολύ ωραία και δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι θα είναι πολύ νόστιμα!!
Καλό βράδυ!!

marilia είπε...

Νόστιμο φαίνεται! Να το δοκιμάσω αύριο γιατί σήμερα κάνει... νηστεία;

Το ταπεράκι μου, παρακαλώ! :) :)

ElenaG είπε...

Αχ βρε Δημητρη μου δεν με φτάνουν τα κιλά μου είμαι και μακαρονού!
Στείλε κανένα πιάτο και στη
Κύπρο!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δημήτρη φαντάζομαι τι καλούδια θα φτιάξεις για την βάφτιση!
Βέβαια οικογενειακώς δεν χρειάζεστε αφορμές!

Μου αρέσει που αυτοσχεδιάζεις, εκεί φαίνεται ο καλός μάγειρας!

Betty's Cuisine είπε...

Περάστε αν θέλετε από το blog μου, σας έχω πρόσκληση για παιχνίδι!
Καλή βδομάδα...