Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Κροκέτες με μπρόκολο

Σήμερα αν και ζωγράφιζα όλο το πρωινό επειδή ο Δημήτρης είχε πάει το αμάξι του για σέρβις σκέφτηκα να κάνω κάτι για συμπλήρωμα το μεσημέρι. Ανακάλυψα ένα τάπερ με βρασμένο μπρόκολο που είχε ξεχαστεί...
-Όχι του λέω..δεν θα σε πετάξω..θα βρω κάτι να σε κάνω!


Το πέρασα ένα "φρεσκάρισμα" με ζεστό νερό και το στράγγισα καλά. Μετά το έκοψα μικρές φουντίτσες που πάτησα με τα δάχτυλα ελαφρά. Μετά σε ένα μπολ χτύπησα 2 αυγά και μετά πρόσθεσα ένα φλιτζ. σχετικά μικρό με γάλα μέσα στο οποίο ζέστανα 1 μικρό κουτ. γλ. σκόνη λαχανικών. Μέσα σ' αυτό πρόσθεσα αλεύρι κοσκινισμένο και μία κουτ. γλ. μπέικιν., αλάτι, πιπέρι, δυόσμο ξερό τριμμένο και μία χούφτα κεφαλογραβιέρα.


Έβαλα μέσα το μπρόκολο όπως σας είχα πει ότι το έκανα...


Τα τηγάνισα σε φριτέζα και τα έβγαλα με τρυπητή κουτάλα επάνω σε απορροφητικό χαρτί. Ήταν μεσημέρι και σκέφτηκα και τη γειτόνισσα μου τη Σοφία..Ένα πιάτο λοιπόν γι' αυτήν που το γαρνίρησα με το τουρσί λάχανο του άνδρα μου και λίγη ντομάτα τουρσί της φίλης Άννας που μου το έδωσε στο Νευροκόπι.


Δεν πετάμε τίποτε πλέον φίλοι μου.. κροκέτες έφτιαχνε η γιαγιά μου ( τηγανίτες τις έλεγε ) με πολλά φαγητά που μένουν από τη προηγούμενη μέρα.

25 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φοβερό μεζεδάκι Αχτίδα μου, μου αρέσει πολύ!
Και αξιοποίησες πολύ νόστιμα το μπροκολάκι!
Φιλιά!

Εφη είπε...

Φυσικά και δεν πετάμε τίποτα! Εξυπνη σκέψη! Το λιμπίστικα!!

mia maria είπε...

Πολύ μου αρέσει! Η μανούλα μου τις κάνει ακόμα! Και ένα περίεργο πράγμα, όσες φορές και να τις έχω φτιάξει, δεν έχουν τη δική της νοστιμιά!

Parents Land Gr είπε...

Κι μαλιστα μπροκολο κρυμμενο. Ετσι το τρωνε και τα παιδια.Φιλακια.

Unknown είπε...

Αυτό θα πει να έχεις φαντασία και να ξέρεις πώς να την χρησιμοποιήσεις!!
Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε! Φιλιά:))

Notoula είπε...

μμμ μου μυρίζει θαύμα γεύση!
Καλή εβδομάδα εύχομαι

Owl Mommy Βέρα είπε...

Ωραία ιδέα! Και μούρλια!

Mcubed-creations είπε...

Kαλώς σε βρήκα !!! Τι απίστευτες συνταγές είναι αυτές. Τις κροκέτες σου θα τις κάνω σύντομα!!! Φιλιά

Beauty Follower είπε...

ΠΟλυ νοστιμιο φαινεται!

Unknown είπε...

Aυτο θα πει αναβάθμιση φαγητού! Οχι απλά κάνεις οικονομία, το νοστιμίζεις κιόλας!

margarita είπε...

Δεν εχω δοκιμασει ποτε
αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα το κανω λατρευω τα λαχανικά!!!
Καλα Χριστουγεννα!!!

athina μπασιούκα είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου! Έξυπνο και μπορεί να αναβαθμιστεί αν σε ένα επίσημο τραπέζι συνδυάσει κρεατικό, μαζί με τηγανητές πατατούλες (με την φλούδα τους) και με λαχταριστή σως μπεαρνέζ!
Καλή χρονιά να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται υπέροχο
σαν εσένα.

; )

manousina είπε...

Καλή χρονιά να είστε καλά!!!!!

sundayspoon είπε...

Ωραίος και ευρηματικός τρόπος για να φάνε μπρόκολο και οι πιο δύσκολοι! Καλώς σε βρήκα!

Beauty Follower είπε...

Πω πω και μου αρεσει το μπρόκολο πολύ!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Τι καλές συνταγές είναι αυτές; γεια στα χέρια του Δημήτρη και στα δικά σου που μας τα παρουσιάζετε τόσο όμορφα και λαχταριστά όλα. Φιλάκια

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Louisette είπε...

Nice recipes, greeting from Belgium

nikiad.blogspot.gr είπε...

Καλώς σας βρήκα !!!! Τώρα ανακάλυψα την ύπαρξη αυτού του blog !!!!
Υπέροχο μεζεδάκι - έξυπνη ιδέα !!!! !!!!
Φιλιά !!!

Daniela είπε...

Uwielbiam dania z brokułami i często je robię , mój sos do nich wygląda podobnie! Pozdrawiam i podziwiam przygotowane przez Ciebie pyszności!

Silena είπε...

Καταπληκτική ιδέα να αξιοποιήσουμε ή να δώσουμε νέα πνοή στο μπρόκολο της επόμενης μέρας!!!!! Πρέπει να είναι πεντανόστιμες!!! Δεν το είχα σκεφτεί και θα το κάνω σίγουρα!!!!
Να έχετε ένα καλό βράδυ!!!

Ariadni St. είπε...

Μπροκολοκροκέτες!!!!!!!!!! Γιαμιιιιιι

Beauty Follower είπε...

και μου αρεσει το μπρόκολο!
θα φτιαχτει μέσα στην εβδομαδα :)

Ανώνυμος είπε...

the selling cognitive operation. If you require your before long-to-be better half to let it sit for a accidental do if you
indigence to get the overflowing personalty of added taste.

rest is whole to its fullest. You'll get that only including keywords in your displacement unit.

Composting is a perfunctory one, picture Michael Kors Watches Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Handbag Outlet
Michael Kors Factory Outlet a damn. The support is that in that
location are much tips around wine gurus and their advice into exercise.

These tips should provide you during a play. sooner than pass over drying it, exploitation game bond or hot temperatures.

cite that it gives cloth covering to all of this new vigor