Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Μανιτάρια στο φούρνο με πατάτες και πιπεριές.





Καιρό έχω να γράψω εδώ κάτι και το λόγο τον έχω πει. Εγώ είμαι μία απλή νοικοκυρά , οι συνταγές μου είναι απλά όσα "πήρα" στα χρόνια αυτά από τη γιαγιά μου τη μητέρα μου και τη πείρα μου στις δοκιμές στη κουζίνα .Μαγειρεύω για το σπίτι μου και με υλικά συνήθως που έχω στο σπίτι πολλές φορές. Οι φωτογραφίες μου σ' αυτό το μπλοκ είναι απλές, όχι στημένες και στολισμένες και για του λόγου το αληθές σας βάζω το σημερινό φαγητό στο..λερωμένο από το φούρνο ταψί μου!



Όπως σας διηγήθηκα στο άλλο μου μπλοκόσπιτο η βόλτα μας με τον άνδρα μου στο δασύλλιο κοντά στο κτήμα μας είχε και συγκομιδή μανιταριών.Ξέραμε τι μαζεύαμε, τα έχουμε κάνει πολλές φορές στη κουζίνα γιατί η περιοχή μας είναι ένας τόπος συγκομιδής μανιταριών καθημερινά τέτοια εποχή.



Το βράδυ λοιπόν γυρίζοντας σπίτι χωρίσαμε εκείνα που τα κάνουμε σνίτσελ και μαγείρεψα αυτό που γίνεται ένα όμορφο φαγητό  για όποιον αγαπάει όπως εγώ τα μανιτάρια.
τα μανιτάρια δεν πλένονται απλά τα σκουπίζουμε με βρεγμένο πανί εκτός βέβαια σπανίως αν είναι λερωμένα με λάσπη. Τα συντηρούμε στο ψυγείο μέσα σε μία βαμβακερή μαξιλαροθήκη που την έχουμε γι' αυτό το σκοπό.
Τα κόβω με τα χέρια σε μέτρια κομμάτια, κόβω σινιέ ένα μεγάλο κρεμμύδι και 2 πιπεριές Φλωρίνης σε κυβάκια.  Σοτάρω σε μία κατσαρόλα το κρεμμύδι με τις πιπεριές και τέλος προσθέτω τα μανιτάρια. Έχω τηγανίσει ελαφρά τις πατάτες και τις προσθέτω στα υλικά σβήνοντας τη φωτιά. Τοποθετώ το περιεχόμενο της κατσαρόλας σε ένα ταψί .Από τις σπιτικές μας σάλτσες βάζω λίγες κουταλιές παντού , βούτυρο ή λάδι ότι σας ευχαριστεί ( εγώ βούτυρο στο συγκεκριμένο) , ένα κύβο μοσχαρίσιο , αλάτι, πιπέρι και το έψησα στους 200 βαθμούς μέχρι που πήρε την όψη που ήθελα.Απλό φαγητό μα πεντανόστιμο για όποιον όπως εγώ αγαπάει τα μανιτάρια. Πρέπει να δηλώσω ότι τα μανιτάρια αυτά που μαζεύουμε έχουν γεύση απείρως ωραιότερη από τα καλλιεργήσιμα και ιδιαίτερα τα Ζαρκαδίσια σε σνίτελ είναι μοναδικά.
Σας συμβουλεύω πάντως ότι πρέπει να είστε γνώστης του είδους των μανιταριών που μαζεύετε ή να συμβουλεύεστε δείχνοντας το πρι το καταναλώσετε σε ειδικό.
Αχτιδένια φιλάκια!

3 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

Τρελαίνομαι για μανιτάρια, ωραιο πιάτο!

Καλό μήνα :)

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Εξυπνοο! Μας έδωσες ιδέες! Παραλλαγή παστίτσιου είναι αφού έχει και το ζυμαρικό του.

Ανατολική Ακτή Αττικής είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.