Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Παστίτσιο με μπριάμ.


Σκέφτηκα πολύ για να δω τι όνομα να του δώσω αφού αυτό το φαγητό μου έγινε με..έμπνευση.."ότι έχω στο σπίτι"!!!!!!!!!
Είμαι μια νοικοκυρά, τίποτε περισσότερο, μαγειρεύω για αυτούς που αγαπώ και συνήθως φτιάχνω φαγητά από όσα έμαθα από τη γιαγιά , τη μητέρα μου και ότι μου φέρνει η..στιγμή.όπως ακριβώς ΑΥΤΟ!


 Ξεκίνησα φτιάχνοντας ένα απλό μπριάμ φαγητό με μελιτζάνα. πατάτες, κολοκυθάκια από το κτήμα. όμως ένα τηλεφώνημα ότι έρχεται μία φίλη άλλαξε την ιδέα μου.
Ήθελα κάτι πιο..εντυπωσιακό μα δεν προλάβαινα να ξεπαγώσω κρέας και είχα κι όλας φτιάξει το μπριάμ 
Έτσι σκέφτηκα κάτι..κάτι..πιο περίπλοκο.Σε ένα ταψάκι μικρό λόγω ..ατόμων έβαλα σαν βάση λαζάνια.


Το μπριάμ που είχα φτιάξει το "πάτησα" ελαφρά με το πιρούνι ώστε να μην υπάρχουν όγκοι ανάμεσα και το άπλωσα επάνω στο φύλο.


Έβαλα δεύτερη σειρά από λαζάνια και ξανά το λαδερό φαγητό όμως πρόσθεσα κασέρι τριμμένο γκούντα επάνω.


Όπως λέει και ο τίτλος του μπλοκ μου εδώ ήμαστε..μαζί στη κουζίνα με τον άνδρα μου και έστω και αν έλλειπε στο κτήμα έβαλε τη δική του συμμετοχή αφού μεταχειρίστηκα το βάζο με τη σάλτσα που είχε φτιάξει και έκλεισε σε βάζα για το χειμώνα.
Μία υπέροχη σε γεύση σάλτσα με λίγη καυτερή πιπεριά μέσα.


Ένα ακόμα φύλλο , ελάχιστη σάλτσα και λεπτές φέτες τυρί Καραγιάννη που το θεωρώ ιδιαίτερα νόστιμο σε όλες του τις μορφές που το φτιάχνουν.


Μία δόση μπεσαμέλ την άπλωσα επάνω και μέσα της ανακάτεψα λίγο κασέρι τριμμένο που είχα.Το συνηθίζω στη μπεσαμέλ αυτό φίλοι μου.


Όπως βλέπετε δεν έβαλα καθόλου βούτυρο ή λάδι επάνω στα φύλλα. Νομίζω ότι το λάδι που είχε το μπριάμ ήταν αρκετό και είναι πάλι κάτι που συνηθίζω, όχι πολλά λάδια. Έβαλα όμως το ζουμί που είχε η κατσαρόλα ολόγυρα στη κατασκευή μου.Το έψησα για μία ακριβώς ώρα σε χαμηλή σχετικά θερμοκρασία 175 βαθμοί και να το αποτέλεσμα.





Όπως βλέπετε είναι εμφανίσιμο και δηλώνω ότι όσοι το έφαγαν ζήτησαν και δεύτερο κομμάτι. Ο άνδρας μου ενθουσιάστηκε και πήρα τα..συχαρίκια μου με ένα φιλί!


Στο μπριάμ έβαλα τα συνηθισμένα, πατάτες, μελιτζάνα, κολοκυθάκια, κόκκινη πιπεριά σε κύβους κομμένη, πολύ κρεμμύδι ,μαϊντανό και ντομάτα.
Νομίζω φίλοι μου ότι ήταν απλό και δίνει στο απλό μπριάμ μία νέα όψη.
Αχτιδένια φιλάκια και από τη..κουζίνα μου!

5 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

Τι το θελα και μπήκα βραδιάτικο στο μαγειρο_blog σου... μου τρεχουν τα σάλια!!!!

Drastiria είπε...

Γεια στα χέρια σου!

mahler76 είπε...

Τέλεια ιδέα! Καλή σου μέρα.

Ανατολική Ακτή Αττικής είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη συνταγή...
Την δημοσίευσα στο anatakti.gr

Καλή επιτυχία σε ότι κάνετε!

Magia da Inês είπε...

·.✿✿ミ
Passei para uma visita.
Receita maravilhosa!!!!
Tudo de bom!

Boa semana!
Beijinhos do Brasil。♫° ·.
✿⊱