Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Μηλόπιτα Αχτιδένια!




Μηλόπιτα..Αχτιδένια!

Το βραδάκι καλέσαμε φιλικό μας ζευγάρι  έτσι για παρεούλα χειμωνιάτικη! Ο Δημήτρης έφτιαξε μια καρμπονάρα κι εγώ κοιτώντας τα μήλα που είχα είπα να φτιάξω μία μηλόπιτα.
Κάθε φορά κάνω κάποιες αλλαγές σε ότι φτιάχνω , έτσι για να μη σκουριάζω στα ίδια πράγματα. Θα μου πείτε ..μια μηλόπιτα είναι..τι θα βάλεις..τα ίδια και τα ίδια..

Υλικά:
5 μέτρια μήλα 2 ειδών (ότι είχα φίλοι μου)
1 φλιτζ. βούτυρο 
1 1/2 ζάχαρη
2 αυγά 
2 φλιτζ. αλεύρι που φουσκώνει 
2 κτγ μπέικιν πάουντερ
1 κτγ γεμάτη κανέλα
1 πρέζα γαρύφαλλο τριμμένο
1/2 φλιτζ. γάλα
1 ποτηράκι κρασιού κονιάκ (μικρό)
1  φλιτζ. καρύδια τριμμένα
1 φλιτζ. σταφίδες

Εκτέλεση:
Καθαρίζω τα μήλα, τρίβω τα 2 σε ρεντέ χοντρό του κυδωνιού, κόβω τα υπόλοιπα σε λεπτές μικρές φετούλες ή κύβους, προσθέτω μέσα στη λεκάνη τις σταφίδες και τα καρύδια , 1 κτσ ζάχαρη καστανή και τα ανακατεύω σε ένα μείγμα.
Στο μίξερ χτυπώ το βούτυρο ,τη ζάχαρη και εν συνεχεία προσθέτω τα αυγά .Μετά κοσκινίζω τα στέρεα μέσα εδώ  δηλαδή το αλεύρι , το μπέικιν και τα υπόλοιπα μυρωδικά. Βουτυρώνω το ταψί μου και προθερμαίνω το φούρνο στους 175 βαθμούς. Ανακατεύω τα μήλα μέσα στο μείγμα με μία σπάτουλα και το ρίχνω στο ταψί.Το ψήνω για μία ώρα ( ανάλογα με το φούρνο σας) και ..έτοιμη φίλοι μου!


Το δοκιμάσαμε..το ..παραδοκιμάσαμε και πήρα τα σχετικά φιλάκια μου!
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου!


7 σχόλια:

OLINA M είπε...

Πεντανόσιμη, όπως και ό,τι φτιάχνουν τα χεράκια σου!!! Καλά που έγραψες τη συνταγή, γιατί προφορικά αδύνατον να τη θυμάμαι.
Υπέροχο κλείσιμο μετά την άπαιχτη μακαρονάδα του Δημήτρη και φυσικά....πάει η δίαιτά μου!!!!

Chrisi είπε...

Καλως σας βρηκα και εδω ,αχτιδα και Δημητρη,πολυ νοστιμη και λαχταριστη η μηλοπιτα και ειναι και της εποχης γλυκακι,θα τη φτιαξω τωρα που εχει μηλα μπολικα ,καλο απογευμα ,θα τα λεμε.

Thalia Tzellou είπε...

Καλώς σας βρήκα και εδώ Αχτίδα μου. Δεν το ήξερα αυτό το μπλογκ. Πω πω, έχει υπέροχες συνταγές!!! Γεια στα χέρια σας!!! Καλό απόγευμα να έχετε με τον κύριο Δημήτρη!!

Silena είπε...

Δεν χρειάζεται κανείς και πολλά για να περάσει όμορφα!!! Καλή παρέα, λαχταριστό φαγάκι κι ένα υπέροχο γλυκάκι!!! Μυρωδάτη και πεντανόστιμη η μηλόπιτα!!!
Καλό μεσημέρι να έχετε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, μόνο να δεις τι μαγειρεύει τώρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Neli μου Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.Εδώ είναι απλά μία κουζίνα του σπιτιού.Δεν κάνω φαγητά και γλυκά περίπλοκα, κάνω αυτά που κάνει μία καθημερινή νοικοκυρά στο, σπίτι της.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalia Tzellou, γλυκιά μου ευχαριστώ.