Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Κρεμμυδόσουπα



Αυτή τη σούπα μου την έφτιαξε για πρώτη φορά ο Δημήτρης στο Βέλγιο κάποιο από αυτά τα..μουχλιασμένα κρύα χειμωνιάτικα βράδια. Ήταν λίγο καιρό αφού παντρευτήκαμε και η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά στη ζωή μου έτρωγα..κρεμμυδόσουπα. 
 Οι σούπες είναι το πρώτο πιάτο που βάζουν οι Βέλγοι στο τραπέζι τους κάτι που εγώ εκείνο το καιρό δεν το συνήθιζα στη δική μου οικογένεια με τα..πολίτικα μεζεδάκια της γιαγιάς μου .
Μου αρέσει να δοκιμάζω όμως τα πάντα πριν πω τη φράση ...δεν μου αρέσει.Όμως ομολογώ ήταν νόστιμη, την έφτιαχνε πάντα με διαφορετικό τρόπο κάτι που τον χαρακτηρίζει στη κουζίνα. 
Οι κόρες μας την λάτρευαν και χθες που γύρισα από τον οδοντίατρο και ήμουν ήδη ένα 24ωρο νηστική με περίμενε με αυτή τη σούπα .
Αυτή τη φορά ξέροντας ότι εγώ δεν..τρελαίνομαι για σούπες έβαλε μέσα φιδέ που του έχω αδυναμία. Οφείλω να δηλώσω ότι ήταν πεντανόστιμη και ότι έβαλα και λίγο παραπάνω σαν συμπλήρωμα.
Βέβαια τον ρώτησα πως την έφτιαξε , τη φωτογράφισα και σας την παραθέτω για να τη φτιάξετε φίλες μου.
Υλικά:
2 μεγάλα κόκκινα κρεμμύδια
1 κύβο λαχανικών ( τους φτιάχνει μόνος του)
2 κουταλιές βούτυρο 
1 μικρή πρέζα καγιέν
φιδέ ή ρύζι κατά την αρέσκεια σας.
πιπέρι με το μύλο φρέσκο- αλάτι
Εκτέλεση:
Βράζει τα κρεμμύδια σε νερό προσθέτοντας τα υπόλοιπα υλικά και όταν τα κρεμμύδια βράσουν τόσο που σχεδόν να λιώνουν τα περνάει από σίτα και τα πολτοποιεί στο μούλτι. Προσθέτει αυτό στο ζωμό που έβρασαν και βάζει μετά το φιδέ και το πιπέρι στο τέλος. Απλή μα όπως είπα νοστιμότατη.
Δοκιμάστε την, θα σας αρέσει στα σίγουρα.
Αχτιδένια φιλάκια από μένα και από τον...σεφ Δημήτρη!!!!

3 σχόλια:

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γεωργία και Δημήτρη, την έκανα σήμερα, με μικροπαραλλαγές. Έβαλα μια κουταλιά βούτυρο ινδικής καρύδας και μία ελαιόλαδο, και αντί για καγιέν που δεν είχα έβαλα μια μικρή πρέζα κάρυ. Πεντανόστιμη!

Silena είπε...

Ζεστή και νόστιμη σουπίτσα, ότι πρέπει τώρα που ο κρύος καιρός έκανε ξανά την επανεμφάνισή του!!!!
Καλό Πάσχα να έχετε και Καλή Ανάσταση!!!!

Φεβρωνία είπε...

Ωραία και νόστιμη συνταγή.. Νομίζω θα αρέσει και πολύ στους Γάλλους ;)