Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Ψάρι παγκάσιο με κολοκυθάκια

Φίλοι μου σήμερα θα σας δείξω ένα από τα πιο αγαπημένα μου πιάτα στη προσωπική μου διατροφή. Βέβαια το ίδιο μπορεί να γίνει και με άλλα ψάρια όπως φιλέτο γλώσσας ή πέρκα .Είναι πιάτο ελαφρύ, νοστιμότατο , εύκολο χωρίς πολλά υλικά και τώρα που τα κολοκυθάκια αρχίζουν..είναι το κατάλληλο.


Το ψάρι αυτό είναι βέβαια κατεψυγμένο και εύκολα μπορεί να υπάρχει στο καταψύκτη μας. Κάθε κατεψυγμένο ψάρι που κάνω με τέτοιο τρόπο και όχι τηγανητό του κάνω ένα "βούτηγμα" μέσα σε ζεστό νερό στο τηγάνι που θα το φτιάξω και πετάω το νερό .Κίνηση λεπτού , το γυρίζω από τις δύο πλευρές και το βγάζω.Αυτό μου το συνέστησε η φίλη μου Κατερίνα που έχει μαγαζί με κατεψυγμένα στη γειτονιά μου, λέγοντας μου ότι έτσι φεύγει η κάπως ιδιαίτερη γεύση που έχει ένα κατεψυγμένο ψάρι.


Για κάθε ψάρι κόβω σε λωριδούλες ένα κολοκυθάκι ,βέβαια αν θέλετε περισσότερη ποσότητα αυτό είναι δική σας επιλογή.


Αφού έχω τελειώσει με το ..βούτηγμα του ψαριού στο ζεστό νερό το βάζω σε ένα τηγάνι προσθέτοντας:
 1 κολοκυθάκι 
χυμό από ένα λεμόνι
λίγο λάδι
ρίγανη ή θυμάρι
1 κύβο λαχανικών  ή σκόνη λαχανικών

Το αφήνω να βράσει  σε χαμηλή φωτιά και με ένα κουτάλι κατά διαστήματα ρίχνω το ζουμί επάνω στο ψάρι. Θα πείτε γιατί δεν το γυρίζω...απλά γιατί διαλύεται εύκολα, σπάζει και όταν θέλω να κρατήσω την εμφάνιση δεν το κάνω. Όμως όταν το μαγειρεύω  για μένα το γυρίζω με μία σπάτουλα μα σπάνια το ...σώζω ολόκληρο.
Αφήνω λοιπόν να φύγει σιγά σιγά το ζουμί και όταν βλέπω ότι το ψάρι έγινε και μένει πλέον  με το ελάχιστο επιθυμητό ζουμί είναι έτοιμο για σερβίρισμα.


Σας προτείνω να το φτιάξετε, είναι διαιτητικό , είναι πεντανόστιμο και θα με θυμηθείτε ότι όταν το φάτε θα γίνει σαν κι εμένα..το αγαπημένο σας καλοκαιρινό εύκολο πιάτο.
Αχτιδένια φιλάκια.

3 σχόλια:

...irida... είπε...

kαλημερα!!!!!και το δικο μ ου!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

ελαφρύ και υγιεινό!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

μην ξεχάσεις να δηλώσεις συμμετοχή στον διαγωνισμό με δώρο ένα αποξηραντή τροφίμων http://healthy-and-delicious-recipes.blogspot.gr/2017/07/banana-chips.html