Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Ρολά με τριαντάφυλλο μαρμελάδα.


Είναι ένα γλυκάκι που αγαπώ ιδιαίτερα ( δυστυχώς) και τα έχω σαν κέρασμα με ένα καφέ ή για ...γλυκό τσιμπολόγημα απογευματινό.
Εύκολο στη κατασκευή με απλά υλικά που μπορείτε βέβαια (το είδος μαρμελάδας) να το αντικαταστήσετε με άλλα όμως δοκιμάστε με τριαντάφυλλο γλυκό και θα τα νοιώσετε να μοσχοβολούν στο στόμα σας.
Υλικά:
1 πακέτο σφολιάτα
Μαρμελάδα τριαντάφυλλο 
Καστανή ζάχαρη 4-5 κουταλιές σούπας
Καρύδια που θα τα έχετε κομματιάσει στο μούλτι
1 βανίλια
Παρασκευή:
Θα αρχίσω από δικές μου παρατηρήσεις.Μπορείτε να κάνετε μόνο το ένα φύλλο από τη σφολιάτα γιατί βγαίνουν αρκετά και με τη μία. Φροντίστε η μαρμελάδα να είναι σπιτική, δική σας, σε λίγο οι κήποι θα γεμίσουν τριαντάφυλλα.Δεν χρειάζονται πολλά άλλα αρώματα, αφήστε το τριαντάφυλλο να βγάλει το δικό του άρωμα.
Απλώνετε τη μαρμελάδα όπως βλέπετε.


Αμέσως μετά τα καρύδια με τις κουταλιές καστανής ζάχαρης και τη βανίλια.


Κάνετε το δίπλωμα σε ρολό έτσι ακριβώς.


Χαράσετε πρώτα τα κομμάτια και μετά τα κόβετε σιγά σιγά μέχρι κάτω.


Τα βάζετε με αυτό το τρόπο σε ταψί με αντικολλητικό πάντα γιατί η μαρμελάδα πάντα κάτι θα βγάλει.


Ακριβώς 20 λεπτά φίλοι μου και νάτα στη πιατέλα!


Οφείλω να πω πως μόλις τα έφτιαξα και πήρα ένα για..δοκιμή μου χτύπησαν το κουδούνι..κάποια φίλη..και..έμεινα μισά και η συνταγή σε..σκονάκι για να τα φτιάξει το βράδυ.!
Καλή επιτυχία φίλοι μου και..Αχτιδένια φιλάκια!

2 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Δεν ήξερα ότι υπάρχει μαρμελάδα τριαντάφυλλο και πραγματικά αναρωτιέμαι τι γεύση έχει. Φοβερή συνταγή και πρωτότυπη, μπράβο!

Unknown είπε...

Yπέροχο γλυκάκι. Το εφτιαξα μόλις το είδα, ενθουσιάστηκαν όλοι στην οικογένεια και καποιοι φίλοι και γείτονες που το δοκίμασαν. Ετσι, χαρη σε σένα ακτιδούλα μου,γευτήκαμε το γλυκό σου τόόόσοι ανθρωποι. Νάσαι πάντα καλά και να μας διδάσκεις... Φιλιά πολλά