Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Ψητό τυρί στο φούρνο

Παστίτσιο έκανα σήμερα φίλοι μου μα η Αχτίδα μου επιθύμησε ψητό τυρί στο φούρνο όπως της το κάνω και το αγαπάει.
Έβαλα λοιπόν σε ένα μικρό ταψάκι τρείς φετούλες τυρί βαρελίσιο τη μια δίπλα στην άλλη, επάνω τους βάζω πάντα μια κουταλιά μικρή μουστάρδα στη κάθε φετούλα. Αυτό δίνει μια ιδιαίτερη γεύση στο τυρί ξέρετε.
Δύο πιπεριά γλυκιές μακεδονίτικες κέρατο κομμένες ροδέλες και λίγη καυτερή κόκκινη τόση όσο ανέχεστε  και αγαπάτε το κάψιμο.
Λίγη ριγανούλα, και ντομάτα σε φέτες πλούσια επάνω και γύρω γιατί η καλή μου λατρεύει  τη ψητή ντομάτα καψαλισμένη απο το τυρί . Ελάχιστο λαδάκι επάνω απο τις φέτες της ντομάτας και στο φούρνο. 
Τι έκανα; ...έφαγε απο αυτό και δεν άγκιξε το παστίτσιο μου !!!


Δεν στεναχωρέθηκα , έφαγα όσο ήθελα και το υπόλοιπο πακέτο..ταπεράκι και στη κόρη μου!

10 σχόλια:

cook είπε...

γιαααμμμ!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αν και λατρεύω το παστίτσιο κι εγώ το τυράκι θα φάω, κάνει ζέστη κι ευτυχώς δε θέλω πολύ φαΐ!!!!!

Evie είπε...

Είχε δίκιο που το προτίμησε, φαίνεται λαχταριστό και με τόση ζέστη είναι πιο ελαφρύ. Άλλωστε πως θα φάνε κι οι κόρες?

Lila Xagorari είπε...

Περίσσεψε τίποτα και για τους φίλους ή το φάγατε όλο! Αυτό με τη μουστάρδα δεν το ήξερα, θα το κάνω την επόμενη φορά!

marilia είπε...

Ούτε μπουκίτσα δε μου άφησε η κόρη;;;;; Μία φορά είπα κι εγώ να χαλάσω συνειδητά τη διατροφή και... πάει το παστίτσιο μουουουουουοουυου!!! :(:(:(:(:(

σνιφ, κλαψ, λιγμ

Μάγια είπε...

Εγώ τα τρώω όλα. Διπλή μερίδα παστίτσιο παρακαλώ, αγαπημένο μου φαγητό και ό,τι έμεινε από το τυρί.
(αν και δε κατάλαβα τι ακριβώς τυρί είναι, μου αρέσει)

apinkdreamer είπε...

μμμμμ! να ειχα λιγο τωρα!!!

mia maria είπε...

Πολύ λαχταριστό το τυράκι. Και εγώ αυτό θα προτιμούσα!

Penelope είπε...

Να με "υιοθετήσετε" και μένα, να έχω και κανένα τυχερό ταπεράκι;

Πω-πω την ίδια αδυναμία έχουμε με την αχτίδα. Δώστε μου ψητό τυρί και πάρτε μου την ψυχή...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πόσο καιρό έχω να φτιάξω.....πρέπει να ξαναμπω στην κουζίνα :)))


καλημερούδια