Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Κολιαδάκια με ντομάτα


Κολιούς μικρούς βρήκα σήμερα στη λαική με ψιλό γαύρο επίσης. Φίσκα τα ψαράδικα απο αυτά γι' αυτό και πολύ φθηνή η τιμή τους...μόνο 1 ευρώ το κιλό και σε παρακαλούσαν.
Η Αχτίδα μου τον είδε και μου είπε οτι θα τον ήθελε με ντομάτα οπότε... τι νομίζετε οτι έφτιαξα! Τηγάνισα βέβαια και γαύρο για το ουζάκι του μεζέ!

Κολιαδάκια με ντομάτα , πιπεριές και άρωμα βασιλικού.

Κολιοί μικροί στο μέγεθος σαρδέλας
4 ντονάτς
1 πιπεριά Φλωρίνης πράσινη
λίγο βασιλικό ( απο τη γλάστρα μου)
λίγη πιπεριά καυτερή
Καθ΄'αρισα καλά τα ψαράκια αφαιρώντας το μεσαίο κόκαλο επειδή είναι μικρά.
Έτριψα τις ντομάτες , πρόσθεσα λίγη ζαχαρούλα, τις πιπεριές ,λαδάκι , πιπεριά καυτερή και μαυροπίπερο λίγο. Μόλις πήρε τη βράση της και άρχισε να δένει έβαλα τα κολιαδάκια που τα είχα καθρίσει και απο το κόκαλο τους μέσα και το βασιλικό για να μη γίνει πολύ βαριά η μυρωδιά.
Έτοιμο γρήγορα και εύκολα. Σας το συστήνω αυτή την εποχή!

9 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τέλεια ότι πρέπει για αυτήν την εποχή

cummulus είπε...

Ωραιότατοι. Είδα και γώ χθές στην λαική με 3 ευρώ όμως το κιλό.

cummulus είπε...

γαστέρω, πως πάει;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γαστερόπληξ, φιληνάδα μου μου αρέσει πολυ αυτό το φαγητό ξέρεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ cummulus , καλως ήρθες, φίλε φίλη, ο γαιδουράκος απ τα αγαπημένα μου ζωάκια , αν θα κάνω ποτέ το κτήμα που ονειρεύομαι να είσαι σίγουρος-η οτι θα πάρω έναν!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

1 ευρώ το κιλο;;;αγαπημένο φαγητό και δεν έχω αξιωθεί ακομα να το φτιάξω

χχχ

cummulus είπε...

Τα γαιδουράκια είναι η συμπάθεια μου, γιατί θέλω να τα μοιάσω στην υπομονή. (που δεν έχω...)

manousina είπε...

Τι νόστιμο φαγητάκι, όλα τα ψαράκια είναι πεντανόστιμα

manousina είπε...

Τι νόστιμο φαγητάκι, όλα τα ψαράκια είναι πεντανόστιμα