Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Βουτήγματα με ίδια ζύμη.


Η ζύμη μου είναι απλή φίλες μου και γρήγορη!
Υλικά:
1 κεσεδάκι γιαούρτι
3 1/2 κεσεδάκια αλεύρι ΓΟΧ
1 κεσεδάκι ηλιέλαιο
1 φακελάκι Μπέικιν Πάουντερ
1 κεσεδάκι ζάχαρη ( μπορείτε και περισσότερη)
2 αυγά μικρά 
1 βανίλια 
ξύσμα πορτοκαλιού από  1 πορτοκάλι

 Εκτέλεση
Όλα τα υλικά μαζί εκτός από το κοσκινισμένο αλεύρι με το μπέικιν που το βάζω σταδιακά στο τέλος μήπως χρειαστεί περισσότερο λόγω τοων αυγών και το μέγεθος τους.
Με τη ζύμη αυτή που δεν θέλει πολύ ζύμωμα μπορείτε να φτιάξετε απλά πλεξουδάκια..


Να κάνετε μπαλίτσες που τις βαθουλώνετε με το δάκτυλο σας και βάζετε ένα μικρό κομματάκι κουβερτούρα


Τα κλείνετε από επάνω να σκεπαστεί η σοκολάτα να μη καεί.


Τα ψήνετε και βλέπετε το..αποτέλεσμα όταν το...μασουλάτε!!


Κάνετε πάλι απλά μπαλάκι που τα πατάτε πάλι με το δάκτυλο και βάζετε ένα κομματάκι από ότι γλυκό έχετε πχ εγώ πορτοκάλι.


Λίγο βιαστική στο..πλάσιμο μα είχα πολλά άλλα να φτιάξω στη κουζίνα, τα έκανα λίγο μεγάλα. Εσείς μπορείτε να τους δώσετε διάφορα άλλα όμορφα σχήματα και πιο μικρά .


Τα άλειψα από πάνω πριν τα ψήσω με ένα κρόκο αυγού αραιωμένο με λίγο νερό.
Όπως βλέπετε με την ίδια ζύμη και αυτή ακριβώς τη ποσότητα μπορείτε να φτιάξετε 3 ειδών βουτήγματα όταν έχετε απλά  2-3 φίλες και θέλετε ποικιλία!
Θα τα ψήσετε για 15-20 λεπτά σε 175 βαθμούς μη σας φανεί ότι δεν..ψήθηκαν, τα κουλουράκια αυτά γίνονται μαλακά και πολλές φορές τα φτιάχνω βάζοντας μυρωδικά από τσουρέκι.
Σας εύχομαι ένα όμορφο μήνα φίλες μου γλυκό και..Αχτιδένιο.
Αχτιδένια φιλάκια.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

τι ωραια συνταγη ...ευχαριστω πολυ !!!
καλο μηνα ...φιλακια

Hfaistiwnas είπε...

Πρωί πρωί μας ανοίγεις την όρεξη!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Ωραία ιδέα και μου άρεσε περισσότερο που έβαλες το πορτοκάλι (έχω και εγώ αδυναμίες τι να κάνω!)