Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Ντοματοκεφτέδες



Είναι πρώτη φορά που τους κάνω φίλοι μου γιατί με τις τόσες ντομάτες από το κτήμα η φαντασία μου ταξιδεύει σε διάφορες εφαρμογές. 
Δεν προσπάθησα να βρω συνταγή από το διαδίκτυο και ίσως παρόλα αυτά να συμπίπτει με κάποια όμως άφησα τα υλικά που είχα στη διάθεση μου να μπουν στη συνταγή μου και να μου δώσουν ένα νόστιμο μεζεδάκι που όμως εγώ προσωπικά το έφαγα σαν..κυρίως πιάτο παρεούλα με ένα τσιπουράκι!
Τα υλικά που σας δίνω είναι ακριβώς για αυτούς του ντοματοκεφτέδες που βλέπετε.
Υλικά:
2 ντομάτες σκληρές
1 πιπεριά 
1 αυγό
λίγο μαιντανό
πρέζα από θυμάρι από το κτήμα
1 φλιτζ. μυζήθρα κρητική αλμυρή
1/2 φλιτζ περίπου γκούντα τριμμένο
ελάχιστο αλάτι και αρκετό πιπέρι
1 κουτ. σούπας κοφτή ούζο
Στο τέλος λίγο αλεύρι , σχεδόν  3/4 του φλιτζανιού
Εφαρμογή:
Κόβω τις ντομάτες με το μαχαίρι σε ξύλο κοπής σε κυβάκια, κάνω το ίδιο και στη πιπεριά και τα βάζω σε ένα μπολ. Χύνω το ζουμί που βγάλαν μα όχι και εντελώς. Ανακατεύω με ελάχιστο αλάτι και αρκετό πιπέρι και προσθέτω ένα αυγό. Βάζω το θυμάρι και τον μαιντανό ( αν δεν έχετε θυμάρι δοκιμάστε και τον μαιντανό, ή τον δυόσμο), προσθέτω την μυζήθρα, το κασέρι ( ότι έχετε σπίτι) , ανακατεύω με το χέρι και προσθέτω το αλεύρι. 


Τους τηγανίζω σε λάδι αρκετό περίπου ύψος 3 εκατ. και του βγάζω σε χαρτί κουζίνας πρώτα αν και δεν μου τράβηξαν λάδι.
Είναι νοστιμοτατοι, εύκολοι και τηγανίζονται πανεύκολα. Δοκιμάστε του άλλωστε είναι της..εποχής. 


Βέβαια έκανα και λίγη σάλτσα γιατί με τόσες ντομάτες που βγάζει το κτήμα παρόλο που χαρίζω παντού έπρεπε να φτιάξω για τον χειμώνα.
Καλή δοκιμή θα ευχηθώ καλές μου νοικοκυρές!
Αχτιδένια φιλάκια