Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Ρολά με φύλλο και γαρίδες

Αν με ρωτήσετε πως το σκέφτηκα θα σας πω οτι για άλλο το ξεκίνησα για άλλο το πήγα κατα τη διαδρομή. Είπα να φιάξω τις αγαπημένες γαρίδες με ντομάτα και κασέρια μα άλλαξα γνώμη όταν αγοράζοντας κασέρια στο σούπερ μάρκετ είδα κάτι φύλλα πίτας ποντιακά που πουλούσε και που είναι κάτι πιο νοντρό και μαλακό απο το συνηθισμένο φύλλο. Θα έλεγα σα μια πιο σκληρή κρέπα.
Ετοίμασα λοιπόν τη γέμιση .
4 Φρέσκιες ντομάτες στο ρεντέ
2 πιπεριές πράσινες μακρόστενες
1 πιπεριά κόκκινη φλωρίνης
1 κρεμμύδι ξερό στο ρεντέ
1 κιλό γαρίδες που καθάρισα και έβγαλα το κέλυφος αφού τις ζεμάτισα ελαφρά
κασέρια διάφορα ( Σοχού, γραβιέρα Κρήτης, Νάξου και γκούντα)_
μαιντανό ψιλοκομένο 1/3 απο το ματσάκι
1 σφινάκι κρασί λευκό

Έβρασα πρώτα τα κεφάλια απο τις γαρίδες και πήρα το ζουμί τους. Σοτάρισα το κρεμμύδι και τις πιπεριές κομμένες μακρόστενες λωριδίτσες και τις έσβυσα με τη ντομάτα και το ζωμό να πάρει μια βράσει και να δέσει ρίχνοντας και το σφινάκι το άσπρο κρασί. .Εδώ βάζω τις γαρίδες γιατί δεν θέλω να παραγίνουν . Όταν έγινε πρόσθεσα λίγο κορν φλάουερ για να μελώσει το ζουμί και πρόσθεσα τα κασέρια.
Είχα προηγουμένως κόψει τα φύλλα σε μέγεθος κρέπας αλλά ορθογώνια και βάζοντας μια κουταλιά γεμάτη απο το μίγμα τα έκανα ρολά και τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο.

Επάνω τα πέρασα με βούτυρο ελαφρά με το πινέλο και έριξα ραντίζοντας το υπόλοιπο ζουμί απο τις γαρίδες. Επάνω τους έριξα μπόλικο τα κασέρια και τα έβαλα στο φούρνο μέχρι να ροδίσουν τα φύλλα και να γίνει το φαγητό που βλέπετε. Η Αχτίδα μου το είπε " Κόλαση" και το έφαγε το κομμάτι της με λύπη που δεν μπορούσε να φάει άλλο.

Το υπόλοιπο ξέρετε που πήγε..ταπεράκι και στις κόρες μας!

6 σχόλια:

anthivolon είπε...

Πραγματικά "κόλαση" Δημήτρη!!!
Πρέπει να έγινε καταπληκτικό!!!
Καλό βράδυ

Lila Xagorari είπε...

Tα θαλασσινά είπαμε είναι η αδυναμία μου, παίρνω μεζεδάκι για να αφήσω και στους υπόλοιπους!

manousina είπε...

Καλημέρα, πολύ ωραίο είναι. Δεν τα έχω δει αυτά τα φύλλα, μάλλον δεν τα έχω προσέξει, θα τα έχω υπόψιν

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αχ!!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΕ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.

Penelope είπε...

Εμένα πάντως αν μου έλεγαν ότι δεν θα πάρω γραμμάριο (λέμε τώρα) μπορεί και να έτρωγα 3 μερίδες σ' αυτήν την Αχτίδας :-))
Τέλειες. Και πάλι μπράβο σας.