Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Ομελέτα με μανιτάρια πόρτε μπέλο





Αγαπώ πολύ τις ομελέτες και το βρίσκω εύκολη καλοκαιρινή λύση. Συγχρόνως λατρεύω τα μανιτάρια οπότε χθες που έμεινα μόνη στο σπίτι και δεν ήθελα κάτι δύσκολο να κάνω γιατί απλά βαριώμουνα σκέφτηκα να φτιάξω μια τέτοια ομελέτα.
Είδα οτι στο ψυγείο είχα μανιτάρια πορτε μπέλο, άφθονα αυγά, κασέρια όπως πάντα διάφορα και κρεμμύδια που δίνει στην ομελέτα το ..κάτι τις της!




Έκοψα σε ροδέλες και το κρεμύδι και το σωτάρισα μαζί με το μανιτάρι με λάδι με μυρωδικά που μου έστειλε δώρο η φίλη μου Λουίζα. Θυμάρι, ρίγανη, φασκόμηλο και βασιλικό!




Μόλις μαράθηκαν αρκετά χτύπησα δύο αυγά χωρίς να βάλω αλάτι γιατί είχα σκοπό να βάλω κασέρια και δεν μου αρέσουν τα πολύ αλμυρά φαγητά.Έβαλα  μόνο λίγο μαυροπίπερο και μια μικρή παρασπονδία , λίγους κύβους κομμένο βραστό κοτόπουλο που έχω πάντα στο ψυγείο για τα σάντουιτς μου.




Πρόσσθεσα λοιπόν τα αυγά και προς το τέλος τριμμένη παρμεζάνα και κασέρι Σοχού που το θεωρώ το καλύτερο σε νοστιμιά κασέρι της Μακεδονίας.



Έτοιμη η ομελέτα μου φίλοι μου αν και για τη μητέρα μου έκανα μια απλή στραπατσάδα με ντομάτα, μυρωδάτο λάδι και αυγά.





Καλή σας όρεξη φίλοι μου , κάντε την , είναι πολύ καλοκαιρινή.

13 σχόλια:

painter είπε...

Αχ κι εγώ λατρεύω και τα μανιτάρια και την ομελέτα, καλά που μου την θυμίσατε... Κι έλεγα τι να φάμε αύριο???

Καλή εβδομάδα!!!

anthivolon είπε...

Λατρεμένα καλοκαιρινά πιάτα. Αααχ και το κασέρι Σοχού ....... καλύτερο δεν υπάρχει, ειδικά όταν είναι και τραβηγμένο..... τέλειο!!!
Σε φιλώ Αχτιδούλα μου
Καλό απόγευμα

Ελευθερία είπε...

ηθελα να σου στειλω το βραβειο της θετικης σκεψεις, αλλα...στο ειχαν στειλει ηδη!!!!
μπηκα να βραβευσω το δημητρη και επεσα πανω σου
χαχαχαχαχαχααααα
τυχαιο???? δεν νομιζω!!!!!!!!!

Unknown είπε...

ke ego latreuo tin omeleta me ta manitaria.kali sou orexi kiria axtida mou.ke ego meta xaras thelo na sou stilo to vravio thetikis skepsis.
me agapi apo ti stockholmi.
kalo sas vradi

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ painter, αν το σκεφτείς δεν υπάρχει πιο νόστιμο , πιο απλό μα συγχρόνως πιο πολυσύνθετο φαγητό απο αυτήν γιατί μπορείς να κάνεις άπειρες εκδοχές.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, εσύ Μακεδονίτισα είναι δυνατόν να μη ξέρεις το κασέρι Σοχού;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ελευθερία μου είναι σαν να το πήρα και απο σένα, βραβείο για μένα είναι η αγάπη σας και ότι με θυμάστε πάντα και με επισκέπτεστε.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλοέφαγες βλέπω!!!
αγαπημένες οι ομελέτες, με μανιτάρια είναι μούρλια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Vasiliki μου απο Στοκχόλμη; πω! πω! τι κάνεις πουλάκι μου εκεί;Σ' ευχαριστώ που με σκέπτεσαι.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αν σου πω οτι μόλις έφαγα μια ομελέτα και μια ντοματοσαλάτα;λατρεύω τα αυγα....η χοληστερίνη μου δε τα λατρεύει χαχχαα

με μανιτάρια λατρευτή αλλά από μυρωδικά βάζω μόνο μαϊντανό.

καλημερούδια :)

Penelope είπε...

Ότι πρέπει για ένα γρήγορο και πολύ γευστικό πιάτο!

kiki είπε...

Φανατική κι εγώ των μανιταριών!

SpIrToKoYto είπε...

μπράβο κοπελίτσα μου...
ομελετίτσα κι εγώ σήμερα μια που μου έδωσες την ιδέα...
καλημέρες και καλό μήνα..