Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Πάστα φλόρα με τριαντάφυλλο γλυκό

Ξέρω..ξέρω...σας είπα οτι δεν θα ξανακάνω γλυκό..απολογούμαι ..δεν κρατήθηκα και χθες σε μια βόλτα στο Φύληρο με τον άνδρα μου είδα τριανταφυλλιές διάφορες μα ολάνθιστες.
-Αχ! τι γλυκό θα έκαμνα αγόρι μου..να! και μια 100ντάφυλλη!
Μου μάζεψε λοιπόν 10 τριαντάφυλλλα και λίγα Γιούλια μέσα που μοσχοβολούσαν.Γύρισα σπίτι και τα έκανα γλυκό όπως μπορούσα προσαρμόζοντας το μέτρημα των υλικών.

10 τριαντάφυλλα διάφορα
1 1/2 φλιτζ. ζάχαρη
1 ποτήρι κρασιού νερό
ροδόνερο
1/2 λεμονι χυμό
1 κουταλιά γλυκόζη

Έβγαλα τα πέταλα απο τα ρόδα, τα έπλυνα, και τα έβαλα σε μια κατσαρόλα όπου έριξα επάνω τους τη ζάχαρη.Τα μούλιασα με τα χέρια μου και εγιναν μια μάζα, έριξα επάνω τους με σπρέυ ροδόνερο και τα άφησα όλη νύχτα.Το πρωί όση ώρα ετοίμαζα τα πρωινά τα έβαλα στη φωτιά βάζοντας και το χυμό του λεμονιού.Τα πέταλλα ήταν " ψημένα " απο τη ζ'αχαρη και έγιναν αμέσως, τέλος πρόσθεσα τη γλυκόζη. Πριν λίγο ενώ το έβαζα σε βαζάκι ( βγήκε μόνον ένα βάζο) σκέφτηκα οτι έτσι που μοσχοβολούσε θα ήταν μια υπέροχα μυρωδάτη πάστα φλορα...και την έκανα!
Νομίζω οτι η ζύμη της πάστας φλόρα είναι γνωστή απο παλιά μου ανάρτηση. Έκοψα λίγα κομμάτια για τις γειτόνισες και είδα οτι έγινε υπέροχη.Έκαν και ένα κέικ πορτοκάλι για το παππού μας για το πρωινό και είπα να σας κάνω ανάρτηση το..έργο μου!

21 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

με σκότωσες, με εκδικήθηκες !!!!!!

anthivolon είπε...

Πάστα φλόρα φτιάχνω συχνά γιατί μας αρέσει. Ομολογώ ότι το τριαντάφυλλο γλυκό ούτε το έχω φάει ούτε το έχω δοκιμάσει. Φαντάζομαι ότι θα έχει υπέροχο άρωμα.
Σε φιλώ
Καληνύχτα

painter είπε...

Τώρα κυρία Αχτίδα, γιατί μας το κάνετε αυτό βραδιάτικα???????
Έχω μια αδυναμία στην πάστα φλώρα γενικά... και τώρα με γλυκό τριαντάφυλλο???
Φαντάζομαι γεύση...
Μέχρι εδώ έφτασε η μυρωδιά του.

Καλό μήνα και καλό σας βράδυ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάστα φλώρα με γλυκό τριαντάφυλλο??
Ουάου!!!
Πρέπει να μοσχοβόλησε ο τόπος!

Magda^_^ είπε...

Αχ αχ τι φανταστικό γλυκό!Το γλυκό τριαντάγυλλο είναι σ΄χεδόν το μόνο γλυκό κουταλιού που μου αρέσει:))
Καλημέρα!!

Penelope είπε...

Δεν το έχω γευτεί ποτέ το γλυκό τριαντάφυλλο και ομολογώ πως με έβαλες σε σκέψεις καλή μου Αχτίδα. Η πάστα φλώρα έτσι κι' αλλιώς είναι απόλαυση, φαντάσου τώρα με "άρωμα"!
Καλή σου μέρα καλή μου. Πάντα τέτοια ωραία.
Όσο για τον "ιππότη" σου είναι μοναδικός!

Ξανθή είπε...

Το γλυκό αυτό μου το έφεραν από την περιοχή του Νυμφαίου πριν 2 χρόνια.
Είστε τυχεροί που βρίσκεται τριαντάφυλλα!!

eva είπε...

Θεϊκό!
Καλό μήνα!

Asteri (Maria) είπε...

Ένα κομματάκι θα το πάρω!
Θα μοσχοβολάει :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ..ε! αρκετά με ..πλήγωσες εσύ με τις δικές σου νοστιμιές!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, ξέχασα να σας πω οτι όταν έκαμνα τη ζύμη έβαλα και λίγο ροδόνερο κι εκεί.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ painter, κι εγώ τυχαία είχα την έμπνευση να το κάνω, έγινε υπέροχη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ, κάντε το κορίτσια έγινε υπέροχη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Magda^_^, μου αρέσει σε παγωτό επάνω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Penelope δοκίμασε το είναι φανταστικό, ιδιαίτερα σε κέικ και παγωτό.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου έχω ξανακάνει.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ eva καλώς ήρθες φίλη μου, πραγματικά..θεική γεύση, λόγο πιο γλυκό είναι όμως.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Asteri, αν σου πω οτι δεν υπάρχει πλέον ίχνος;

mia maria είπε...

Δεν έχω φάει ποτέ τριαντάφυλλο γλυκό! Γειά στα χέρια σου χρυσοχέρα!

Irini είπε...

Κράτα μου ένα κομμάτι μεγάλο σε παρακαλώ και σου έρχομαι!!!!
Καταπληκτική πάστα φλώρα,από εδώ Αθήνα την μυρίζω....μμμμμμμμμμμ!

marilia είπε...

Ντροπή! Έκτη μέρα διατροφής και πέφτω πάνω σε γλυκιά ανάρτηση! Μα κανείς δεν συμπαραστέκεται στον πόνο σου πια;; ΚΑΝΕΙΣ;;;;;; :):)