Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Κέικ με ανανά


Το έχω κάνει αρκετές φορές αυτό το γλυκό και είπα να σας το ξαναδείξω γιατί τότε που χάθηκαν αναρτήσεις μου σβύστηκε και αυτή.
Είναι ένα όμορφο γλυκό και πολύ ευπαρουσίαστο και η αλήθεια είναι οτι μου αρέσει κάθε φορά να κάνω κάτι διαφορετικό σε κάθε ίδια συνταγή που κάνω γιατί πάντα δεν έχω όλα τα υλικά .Άλλωστε φίλοι μου η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική για μένα είναι μια ..ζωγραφική υλικών...όπως οι πίνακες που ζωγραφίζω.
Υλικά :
Για τη ζύμη:
1/2 φλιτζ. βιτάμ
1 1/2 φλιτζ. ζάχαρη
4 αυγά
1/2 φλιτζ. γιαούρτι
2 1/2 φλιτζ. αλεύρι που φουσκώνει
2 κουτ. λικέρ ( εγώ έβαλα μπέιλις και αυτή τη φορά)
ξύσμα απο λεμόνι
Για τη καραμέλλα:
1 1/2 φλιτζ. ζάχαρη καστανή
3 κτσ χυμό ανανά
1/2 φλιτζ. κρεμα γάλακτος
2 κτσ βούτυρο
Για τον ανανά εγώ βάζω μια μεγάλη κονσέρβα ανανά σε φετούλες λεπτές.

Σουρώνω τις φέτες του ανανά και σε ένα βουτυρωμένο ταψί ( προτιμώ σε ορθογώνιο) απλώνω τις φςτούλες και βάζω και στα τοιχώματα άλλες κομμένες στη μέση.
Σε ένα αντικολ. σκέυος βάζω τη ζάχαρη με το χυμό και ανακατεύω μ'έχρι να λιώσει η ζάχαρη. Ρίχνω μέσα μετά τη κρέμα γάλακτος και ανακατεύω ξανά μέχρι να διαλυθεί στο μίγμα και μετά βάζω το βούτυρο και αφήνω το μίγμα να κρυώσει. Χύνω αυτό το μίγμα επάνω απο τις φετούλες του ανανά και τις κουνώ να πάει το μίγμα παντού.
Μετά φιάχνω τη ζύμη με τη σειρά των υλικών όπως φιάχνουμε ένα κέικ και χύνουμε το μίγμα επάνω απο τις φετούλες.
Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 180 βαθμούς για 40΄, το αφήνουμε να κρυώσει ωστε η καραμέλλα να δέσει και ξεφορμάρουμε . Η εμφάνιση του είναι υπέροχη φίλοι μου για ένα τραπέζι ή για να το κάνετε δωράκι.
Δοκιμάστε το και θα δείτε πόσο όμορφο είναι.

5 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πραγματικά από τα πιο νοστιμα κέικ, το φτιάχνω χρόνια και με ανανά, αλλά και με μηλο και δεν μένει ψιχουλάκι!
Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα μου!

Rena είπε...

Μμμμμμμμμμμμμ! Τρελαίνομαι για ανανά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κακούργα!!!!!

Magda^_^ είπε...

Aχ τέλειο!!!Ο ανανάς ειναι υπέροχο φρούτο!!!Και θυμίζει και καλοκαίρι!(εμένα όλα καλοκαίρι μου θυμίζουν:))
Έχει μέινει καθόλου?:)
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

<Συγχαρητηρια!!..μου τρεχουν τα σάλια.Τι διαστάσεις έχει το ταψάκι σου? Αν το φτιάξω σε στρογγυλό ταψί τι διάμετρο να έχει?
Περιμένω απάντηση επειγόντως..δεν κρατιέμαι!!!!