Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Ποτό με βύσινα


Ο Δημήτρης μου προχθές μου έφερε απο την Έδεσσα βύσινα που μου αρέσουν και σαν φρούτο, μα ήτανε πολλά και σίγουρα θα χαλούσαν .Σκέφτηκα λοιπόν οτι καιρό έχω να κάνω βύσινο ποτό που μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί μου θυμίζει το ποτό που με κερνούσε κρυφά η αδελφή της γιαγιάς μου όποτε πήγαινα επίσκεψη στο σπίτι της.
Θυμάμαι ακόμα τη μυρωδιά της κανέλας και του γαρύφαλλου στον ουρανίσκο μου που μου έφερνε αυτή τη γλυκιά γεύση της σπιτικής φροντίδας.

Έπλυνα και διάλλεξα καλά τα βύσινα μην είναι χτυπημένα και τα έβαλα σε ένα γιάλινο βάζο που έχω για τα ποτά μου. Μη με ρωτάτε αν τα ζύγισα..μερικά πράγματα τα κάνει η νοικοκυρά με το ..μάτι!
Μετά έβαλα ζάχαρη τόση ώστε να σκεπάσει τα βύσινα γιατί την επόμενη κι όλας μέρα ξέρω οτι θα μουλιάσουν και η ζάχαρη θα κατέβει.

Μετά έψαξα να βρω τη πιο φωτεινή μερια του μπαλκονιού μας που τη βλέπει περισσότερο ο ήλιος και στόλισα το βάζο μου για να το βλέπει και η ..γειτόνισα!
Θα μετρήσω 40 μέρες όπως με έμαθε η γιαγιά -θεία μου και θα το ανοίξω για να προσθέσω το κονιάκ , τα γαρύφαλλα και το ξύλο κανέλας.
Αυτ'ο το κλασικό ποτό το κερνούσανε παλιά σε κάθε σπίτι , το ουίσκι και τα διάφορα ξενόφερτα δεν υπήρχαν φίλες μου μικρές.
Ας κάνουμε τώρα μια αρχή βγάζοντας απο τη ζωή μας όλα αυτά και ξαναγυρίζοντας στις παραδόσεις μας.

14 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έχω κι εγώ!!!!!! αγαπημένο και ότι πρέπει για τον κοιλόπονο

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, καλημέρααα! εσύ δεν θα είχες; Θα τα πούμε αύριο φιληνάδα!

Ξανθή είπε...

Ακόμη τα βύσσινα δεν έφτασαν σε εμάς, θα είναι οπωσδήποτε σε αυτά που θα φτιάξω!!

kiki είπε...

Απο τα αγαπημένα μου!

Pansofix είπε...

τελειο ποτο...δροσιστικο!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Το αγαπημένο μου ποτό!!!
Θα φτιάξω κι εγώ φέτος σίγουρα....
Μπράβο σου!!!

Ειρήνη είπε...

μμ είναι τόσο φρουτένιο ποτό..και το άρωμα του πραγματικά σε ταξιδεύει..

Ανεράιδα είπε...

Πω πω τρελαίνομαι για βύσσινο, γλυκό, μαρμελάδα, βυσσινάδα, χυμό, ποτό, ό,τι να 'ναι μ' αρέσουν πολύ! Και είναι και το μόνο ποτό που πίνω. Μόνο ωμά δεν τα έχω δοκιμάσει.....Ελπίζω να σου βγει τέλειο το λικεράκι!!

mia maria είπε...

Γεια στα χέρια σου! Πάντα είχε τέτοιο ποτό η μανούλα μου!

nostimia είπε...

Αυτό το ποτό θυμίζει σε όλους το σπίτι της μαμάς ή της γιαγιάς. Μου αρέσει πολύ και δεν το έχω φτιάξει ποτέ, μάλλον ήρθε η ώρα του !!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δεν αγαπάω τα λικεράκια,όταν όμως είναι σπιτικά ένα θα το πιώ

καλημερούδια

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα αχτίδα!!!
Έχω ένα μπουκάλι από τη μάνα μου και το πίνω λίγο λίγο!
Είναι φοβερό!!!
"Με το καλό" και το δικό σου :)
Φιλιά πολλά

ZouZouna είπε...

Στην Β. Ελλάδα, βοοοοτεια, το κάνουν με κράνα, γνωρίζω, που δεν υπάρχουν στα νότια εδώ.

Η δική μου γιαγιά στην Αθήνα, έπιναν μέντα λικέρ - πίπερμαν - και κονιάκ οι κύριοι!!
Στην πρωτοκαθεδρία ήταν και η ρακή.
παλιαααααα, λέμε τώρα....

Καλή επιτυχία

SpIrToKoYto είπε...

Αχτιδούλα μου,
γειά σου κι από δω..
δεν το ήξερα κι αυτό το γευστικό σπίτι σου...
Τώρα το είδα...πολύ ...νόστιμο!!!
Οσο για το ποτάκι..??
τί να πω..αγαπημένη γεύση..
φέτος δεν θα φτιάξω,έχω από το περσινό.Είχα φτιάξει ποσότητα για..αλκοολικούς...και μοίρασα και σε πελάτες( το γιόκα μου και 2 φίλες )
τη καλημέρα μου...