Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Κολοκυθάκια στρογγυλά γεμιστά με μανιτάρια


Είπα να δοκιμάσω μια άλλη εκδοχή των γεμιστών φίλοι μου και αγόρασα αυτά τα κολοκυθάκια για να τη φτιάξω. Πήρα λίγα βέβαια, εσείς ανάλογα με τα άτομα που έχετε προσθέτετε κομμάτια. Θα μπορούσατε να βάλετε και πατατούλες ολόγυρα μα προτίμησα να βάλω τη γέμιση που περίσεψε τελικά.

Η Αχτίδα μου καθαρίζει το εσωτερικό με το μεταλικό κοφτερό εργαλείο που βάζει... παγωτό!! Στην αρχή την κορόιδεψα μα είδα οτι πράγματι είναι τέλειο γι' αυτή τη δουλειά και ιδιαίτερα για τις ντομάτες.

Το εσωτερικό τους που ήταν αρκετό δεν το πέταξα , έβαλα στη γέμιση λίγο και το υπόλοιπο μαζί με οτι περίσεψε απο τη γέμιση ολόγυρα στο ταψάκι μου που όπως βλέπετε ήταν μικρό λόγω...έλειψης ανθρώπων να φάνε μαζί μας.

2 κρεμμύδια κομμένα χοντρούτσικα .

Μανιτάρια και πιπεριές χρωματιστές μαζί κομμένα κομμάτια και σωταρισμένα καλά .

1 μελιντζάνα μεγαλούτσικη την έκοψα κυβάκια και μαζί με το κρεμμύδι και το κολοκύθι τα καραμέλλωσα σιγά σιγά με το λαδάκι του .

Όλα μαζί τα υλικά λοιπόν τα έβαλα στο ίδιο σκέυος,λίγο μαιντανό πολύ ψιλλοκομμένο, πρόσθεσα ένα κύβο κρέατος, 1 μικρό φλιτζάνι ρύζι καρολίνα και λίγη πάστα ντομάτας στο ζουμάκι του. Γέμισα τα κολοκυθάκια και τα έβαλα στη μικρή γάστρα που έχω για ψήσιμο με όση γέμιση περίσεψε ολόγυρα . Στο εσωτερικό απο τα κολοκυθάκια έβαλα λίγο τριμμένη παρμεζάνα και τα γέμισα.
Ορίστε η μερίδα της γυναίκας μου σερβιρισμένη απο μένα με πολύ αγάπη γι αυτήν και για το οποιοδήποτε φαγητό κάνω γιατί μου αρέσει να το κάνω.
Θα σας πω και ένα μυστικό ..δεν αγαπώ τα κολοκυθάκια και πρόσθεσα για μένα και ένα ...ψαρονέφρι όσο κι αν φώναζε η Αχτίδα!


13 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τέλεια γέμιση, είχε στη λαϊκή τέτοια κολοκυθάκια; τους έχω μια μανία αλλά σπάνια τα βρίσκω,
όσο για το ψαρονέφρι συμφωνώ μαζί σου, εφόσον αγαπάς το κρέας να τρως ότι αγαπας κι άσε την αχτιδούλα να φωνάζει, Επικούρεια μέθοδος μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε....

Magda^_^ είπε...

Aαα δεν έχω ξαναδει τέτοια κολοκυθάκια:)Σαν μικρά καρπουζάκια είναι!Πολύ θα θελα να δοκιμάσω,πρέπει να είναι πεντανόστιμα!!
Καλό απόγευμα!

marilia είπε...

Ιιιι!!! Δεν έχω ξαναδεί τέτοια... καρπουζοκολοκυθάκια! :):):):) Στο... ταπεράκι της Μάγδας κι ένα για μένα, παρακαλώ! Κοντά είμαστε, μπορούμε να τα μοιραστούμε εύκολα. ;)

stalamatia είπε...

Τα έχω φτιάξει από πέρσι το Πάσχα και ξανά φέτος πολύ νόστιμα .

Ξανθή είπε...

Τι ωραία ιδέα!!κι έβλεπα τώρα μέρες αυτά τα κολοκυθάκια στη λαϊκή.
Καλό Σ/Κ

Unknown είπε...

telio fagaki den exo xanadi tetia kolokithakia
poli ta ithela na ta dokimaso alla otan ime stin elladitsa mas den ta vrisko.kalo sas vradi xereto episis ti axtidoula .

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, φίλη μου εμείς στη λαική μας του Σαββάτου έχει κάθε φορά , είναι όμορφα στην εμφάνιση , νόστιμα μα κατα περίεργο τρόπο το εξωτερικό του όταν ψήνεται γίνεται λίγο σκληρό και όχι μαλακό όπως πίστευα.Πάντως η γέμιση πολύ νόστιμη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Magda^_^, είναι πολύ μικρά , το πιατάκι ήταν μικρό, φαντάσου τα σαν ένα μεγάλο ροδάκινο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia , μόλιε έκανα μια υπέροχη ομελλέτα με μανιτάρια!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ stalamatia μου είναι πολύ εμφανίσημα για τραπέζι λόγω του σχήματος τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου εσύ με το ταλέντο σου μπορείς να κάνεις πολλές εκδοχές στο μαγείρεμα τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Vasiliki, καλώς τηνα καλέ! όμορφο το φαγάκι , που είσαι και δεν τα ξέρεις; πιστεύω οτι είναι ξένος σπόρος, είναι δυο χρόνια που τα βλέπω στην Ελλάδα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αυτά τα στρογγυλά κολοκυθάκια τα πρωτόφαγα Ιταλία και τα λάτρεψα!!

καλησπέρα και στους δυό σας :))