Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Γουφάρι ψητό με πατάτες

Το γουφάρι είναι βέβαια ένα σχετικά παχύ ψάρι μα πολύ νόστιμο και αν πάτε στη Κωνσταντινούπολη θα το φάτε σε ταβερνάκια του Βοσπόρου όμορφα ψημένο.
Αυτή την εποχή μάλιστα είναι χαβιαρομένο και πολύ νόστιμο.
Ένα μεγάλο γουφάρι πήρα λοιπόν απο την Λαική μας βάρος 1380 , αρκετά μεγάλο ζήτησα να το καθαρίσουν και να μου κόψουν το κεφάλι για να χωρέσει στο ταψί μου.
Μπορείτε βέβαια να το κάνετε ψητό στα κάρβουνα μα είναι πιο εύκολο σε ταψί στο φούρνο.
Έκοψα και λίγες πατατούλες και λίγα καρότα για την Αχτίδα μου που τα λατρεύει σε όλα σχεδόν τα φαγητά , αρωματικό αλάτι με βότανα που το αγόρασα απο ένα μαγαζί με τέτοια ...χαζολοίδια όπως λέει η γυναίκα μου, ελάχιστο λαδάκι γιατί όπως είπαμε είναι λίγο παχύ ψάρι .Μπορείτε να το κάνετε με λεμόνι, με ντομάτα, με σκορδάκι και μαιντανό, όπως η φαντασία σας και η γεύση σας το θέλει.

Έβαλα και μια πιπεριά πικάντικη κομμένη ροδελίτσες για να δώσει μια παραπάνω νοστιμιά , άλλωστε το συνηθίζω στα φαγητά μου.
Όταν ψήθηκε το χώρισα σε μερίδες και το σερβίρησα στα πιάτα μας έτσι όπως βλέπετε μόνο που η Αχτίδα μου είχε δίκιο..ήταν μεγάλο το ψάρι και έμεινε δυστυχώς το μισό.

Για σαλάτα βραστά κολοκυθάκια με μπόλικο λεμόνι ήταν ότι πρέπει για να συμπληρώσει το γεύμα.

Μη περιμένετε γλυκό..μας το έκοψε η Αχτίδα!!!

12 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Τιμωρία λοιπόν Δημήτρη, τέρμα τα γλυκά.
Αυτό το ψάρι δεν το έχω ακούσει σαν ονομασία μήπως έχει κι άλλο όνομα;;έχω αρχίσει να πηγαίνω στην ψαραγορά θα το ψάξω.
Καλό Σ/Κ

Evie είπε...

Δημήτρη φαίνεται νοστιμότατο. Δεν πειράζει που περίσσεψε σίγουρα χαμένο δεν θα πάει, προσπάθησε να είσαι φαγωμένος όταν πηγαίνεις για ψώνια, για να μην παραψωνίζεις είναι ψυχολογικό.
Εάν ήδη το έχεις κάνει τότε τι να πω ...Ίσως είσαι σαν εμένα που δεν ξέρω να μαγειρεύω για τους δυο μας το μυαλό μου μαγειρεύει όπως πριν 20 χρόνια. Καλά να περνάτε και Χρόνια Πολλά για την γιορτή του Πατέρα την ερχομενη Κυριακή 20 Ιουνιου.

anthivolon είπε...

Υπέροχο το ψάρι σου, το ζήλεψα!!!
Τώρα όσο για γλυκό, δεν πειράζει, και λίγο γιαουρτάκι με μέλι και καρύδια είναι ότι πρέπει, καί υγιεινό και διαιτητικό!!!
Καλό βράδυ
Καλά να περάσετε αύριο στην Καβάλα

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αγαπημένο ψάρι, μαγειρεμένο με πατατούλες είναι όνειρο, θα μετακομίσω!!!!!!

My little Prince ♕ Nikolas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mia maria είπε...

Δεν το ξέρω αυτό το ψάρι αλλά δεν έχει σημασία! Το φαγητό φαίνεται νοστιμοτατο!

nostimia είπε...

Ωραίο ψαράκι, ούτε εγώ το ξέρω. Λαχταριστό φαίνεται...

Ελευθερία είπε...

εχω χρονια να κανω ψαρι στο φουρνο, δεν το τρωνε οι υπολοιποι, οποτε κρατας μια μεριδουλα για μενα και θα περασω να την φαω το βραδακι!!!!!!!

βασικα... ειμαι εδω και για εναν αλλο λογο. το εν λογο ψαρακι σου το ειδα εδω
http://syntages.hadnews.com/
και θεωρισα υποχρεωση μου να σε ενημερωσω!!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Βλέπω όλοι αδιάβαστοι για το ψάρι γουφάρι!
Κομμένα τα γλυκά;Να'ναι καλά τα φρούτα που είναι γλυκύτατα το καλοκαίρι!!!!

καλή βδομάδα

cummulus είπε...

To γοφάρι είναι εξαιρετικό. Θάθελα ένα κομματάκι :))

Giorgos Varvakis είπε...

Γο(υ)φάρι έχω να φάω Δημήτρη, από τότε που τα έπιανε ο παππούς μου στη συρτή (πάνω από 30 χρόνια) και τα ψήναμε στα κάρβουνα!!
Πολύ όμορφη νόστιμη και εύκολη η συνταγή σου
Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

Penelope είπε...

Ετσι όπως το βλέπω, μοιάζει με την παλαμίδα ή το τονάκι ή μου φαίνεται εμένα αγαπητέ Δημήτρη;
Γιατί και αυτά είναι λιπαρά και βαριά ψάρια και σίγουρα είναι πιο καλά ψητά.
Αλλά ψαράκι να ναι και ότι νάναι... που λένε!