Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Αρακάς με μοσχαράκι


Αρακά με μοσχαράκι έκανα σήμερα , αρέσει στην Αχτίδα μου και μάλιστα της βάζω και καροτάκια που τα αγαπά.
Υλικά:
μερίδες κρέατος μοσχαράκι
1 κιλό αρακα καθαρισμένο
2-3 καρότα ψιλοκομμένα
1 ξερό κρεμμύδι
5 κρεμμυδάκια φρέσκα
1/2 ματσάκι άνηθο
φρέσκο δυόσμο
1 μεγάλη ντομάτα κομμένη κυβάκια
αλάτι -πιπέρι

Σοτάρω τα κομμάτια κρέατος, τα βάζω μετά σε μια κατσαρόλα πλακέ ( μου αρέσουν) προσθέτω τα κρεμμύδια ψιλοκομμένα , τον αρακά , τα καρότα, τον άνηθο και το δυόσμο.Βάζω και το λαδάκι και τέλος τη ντομάτα κομμένη κυβάκια για ομορφιά.
Γίνεται πολύ νοστιμο και αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και καμμιά πατατούλα που βέβαια δεν αρέσει στη γυναίκα μου μα ..μη ξεχνάτε έχουμε και τους παππούδες και τις τρώνε. Καλή σας επιτυχία αν το κάνετε.

6 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Μπράβο σου!!!!! Με έβγαλες από την σκέψη, τι να μαγειρέψω σήμερα :) και μου αρέσει αυτό το φαγητάκι.

nostimia είπε...

Ωραίο φαγητό και εγώ τσακίζω τα καρότα !!!!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίο! Αρέσει πολύ στην κόρη μου αυτό το φαγάκι!

marilia είπε...

Γιάμμιιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Μ' αρέσει πολύ αυτό το φαγητό1 Και πατατούλα και πατατούλα! Εγώ θα τη φάω!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

το χειμώνα το κάνω συχνά,το έμαθαν και οι συνάδελφοι αφού παίρνω μαζί μου στη δουλειά,ταπεράκι!!!

καλο σ/κ

Ανατολική Ακτή Αττικής είπε...

Πολύ καλή συνταγή και παρουσίαση.
Την αναδημοσίευσα στο: anatakti.gr

Καλή επιτυχία σε ότι κάνετε!