Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Κοτόπουλο καλοκαιρινό


Ένα νόστιμο φαγητό φίλοι μου με κοτόπουλο που αγαπά η γυναίκα μου και η μεγάλη μου κόρη η Ειρήνη. Είπα όμως να το κάνω λίγο διαφορετικά με μια νότα καλοκαιρινή και προχώρησα βλέποντας τα υλικά που είχα στο ψυγείο μου!
Χθες αγόρασα 2 κοτόπουλα μέτρια που τα έψησα στη γάστρα έτσι απλά με ένα ζωμό λαχανικών για να έχει το ένα η " Αχτίδα" μου στο ψυγείο ξεψαχνισμένο για τις σαλάτες της και τα κρύα σάντουιτς που της αρέσουν .
Το άλλο λοιπόν το κομμάτιασα και το 'έκανα μερίδες. Ας δούμε λοιπόν τα υλικά που έβαλα:

2 ντομάτες κομματιασμένες σε κυβάκια

1/2 ματσάκι μαιντανό

3-4 κολοκυθάκια κομμένα μακρόστενα που τα τηγάνισα και τα έβαλα σε χαρτί να φύγουν τα λάδια .

Λίγα μανιτάρια κομματιασμένα.

3 κρεμμύδια σε ροδέλες που τα σωτάρισα και τα είχα έτοιμα.

Λίγες μελιντζάνες μακρόστενες σχετικά μικρές που άλλες έβαλα ολόκληρες και άλλες τις έκοψα στα δύο. Τις έβαλα πρώτα σε νερό με αλάτι για να μη ρουφήξουν λάδι και μετά αφού τις στράγγιξα τις τηγάνισα για να μη διαλυθούν και τις έβαλα σε απορροφητικό χαρτί για να ρουφήξει τα λάδια.

Τηγάνισα και λίγες πατάτες και κόκκινες πιπεριές φλωρίνης που μου αρέσει η γλυκήτητα που δίνουν στο φαγητό.

Τα έβαλα στη γάστρα βάζοντας κάτω τα κομμάτια απο το κοτόπουλο και πάνω στρωμένα τα διάφορα λαχανικά που είδατε με τα κρεμμύδια ενδιάμεσα για νοστιμιά. Η ντομάτα με το μαιντανό επάνω τους στο τέλος και χωρίς λάδι στο φαγητό γιατί το έχουν απο το τηγάνι. Ένα ζωμό κοτόπουλου απο το δικό μου που έχω στη κατάψυξη ,αλάτι, πιπέρι και ψήσιμο στο φούρνο.

Δοκιμάστε το , έγινε υπέροχα νόστιμο.

6 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Δημήτρη τα λαχανικά είναι ότι πρέπει για καλοκαιρινά φαγητά, οπότε το κοτόπουλο σου έγινε σούπερ.
Καλό βράδυ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

σούπερ φαγάκι, τα λαχανικά τα τρώμε με όλα τα κρέατα και ψάρια!!!!

painter είπε...

Μα πως να μη γίνει νόστιμο κύριε Δημήτρη, με τόοοοοσα μυρωδάτα λαχανικά!!!
Πολύ καλή η ιδέα σας και άκρως καλοκαιρινή!
Καλό σας βράδυ...

L είπε...

Φαινεται πεντανοστιμο!

kiki είπε...

Ό,τι πρέπει για συνοδεία κοτόπουλου τα λαχανικά το καλοκαίρι!

mia maria είπε...

Πραγματικά καλοκαιρινό φαγάκι!Θα πρέπει να είναι νοστιμότατο!