Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Λέμόνι γλυκό


Μου φέρανε λεμόνια μεγάλα και ακέρωτα για δεύτερη φορά αυτή την εβδομάδα .
Τα πρώτα απο τη Κρήτη και τα δεύτερα απο την Κέρκυρα! Είπα να τα κάνω γλυκό γιατί λυπόμουνα που ο άνδρας μου τα έστιβε και πετούσε τις λεμονόκουοπες ..που μάζευα εγώ και τις χρησιμοποίησα όλες!
Απο 4 λεμόνια καθάρισα τη φλούδα και την έκοψα μετά σε μακρόστενες λουριδίτσες μικρές όπως κάνω με τις πορτοκαλόφλουδες. Τα έβαλα σε μια κατσαρολίτσα και τα έβρασα   πετώντας το νερό 5 φορές για να φύγει η πικρίλα.Την τελευταία φορά τα στράγγιξα και έβαλα 1 ποτήρι νερό και 2 1/2 ποτήρια ζάχαρη.
 Το γλυκό γινότανε και το σπίτι μοσχοβολούσε το άρωμα του.Έχω τρέλα με το λεμόνι !


 Έβγαλα 2 βαζάκια μικρά , το δοκίμασα  και έδωσα και στο Δημήτρη μου ένα πιατάκι να μου πει τη γνώμη του.


Γαστερόπληξ φιληνάδα..σε έφαγα.. έγινε υπέροχο! Και δια του λόγου το αληθές...Χτυπά το κουδούνι και να! ..έκπληξη.. η γλυκιά μου DEE DEE μου έκανε έκπληξη με το γλυκό της κοριτσάκι.Δεν το γλύτωσε λοιπόν το λεμόνι και η γνώμη της μετρά γιατί ώς γνωστό ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ  ούτε καλοπιάνει ( ίδια η φιληνάδα της η κόρη μου η Ειρήνη!)
Αν σας βρεθουν τέτοια λεμόνια κάντε το φίλες μου έγινε υπέροχο!

6 σχόλια:

Thalassitsa είπε...

Αχ και γω έχω τρέλα με τα λεμόνια! βάζω όπου μπορώ,χιχι! αλλά γλυκό λεμόνι δεν έχω δοκιμάσει ως τώρα, μα πως μου ξέφυγε;;;

ιρινι είπε...

Νάσαι καλά Αχτίδα μου, που εβαλες την συνταγή!!!!(μου φέρανε κι εμένα μια τσάντα λεμόνια χθές και δεν ηξερα πως ακριβώς να φτιάξω το γλυκό)!!
Αυριο,πρωι-πρωι , θα το ετοιμάσω!!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχτίδα μου βρήκες το αδύνατο σημείο μου!!
Μου έφερε και το Μαράκι μας γλυκό λεμόνι, που ξέρει ότι του έχω αδυναμία, τό έφαγα όλο μόνη μου χα χα χαα!
Πραγματικά μοσχοβολάει το σπίτι όταν το φτιάχνω κι εγώ!
Πολλά φιλιά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

θέλω κι εγώ!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Το γλυκο υπεροχο!!!!

Και να φανταστειτε εμενα δεν μου αρεσουν καθολου τα γλυκα του κουταλιου, δεν τρωω ΠΟΤΕ!
Εχω ομως μια αδυναμια στο λεμονι κι αυτο που μου σερβιρε η αχτιδα μας το εφαγα ΟΛΟ (και δεν βαζει καθολου μικρες μεριδες)

Λεω να το δοκιμασω κι εγω. Σε ολους μας αρεσει το λεμονι πολυ!

Φιλακια πολλα πολλα!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ μεγάλη επιλογή από συνταγεσ.......τέλεια!!!! Σίγουρα θα δοκιμάσω μερικές!!