Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Κοτόπουλο με λαχανικά και φασόλια

Ένα γρήγορο φαγάκι έκανα σήμερα φίλοι μου συνδιάζοντας τα δυο γούστα μας, το κοτόπουλο που αγαπά η Αχτίδα μου και τα φασόλια που αγαπώ εγώ.
Όταν με έβλεπε να το φιάχνω δεν σας λέω τι γκρίνια έκανε για τις ιδέες που έχω όταν μαγειρεύω , οτι χαλάω το κοτόπουλο που αγαπά, μα όταν έγινε και το δοκίμασε παραδέχθηκε οτι έγινε πολύ νόστιμο!
Υλικά:
1 μικρό κοτόπουλο
1/2 κιλό αρακάς
1 κονσέρβα φασόλια λευκά ( σε νερό)
1 κονσέρβα μανιτάρια
λίγα καρότα μπέυμπυ
2-3 ντοματίνια
2 μεγάλα κραμμύδια
μαιντανός

Τσιγάρισα ελαφρά το κοτόπουλο μα έβγαλα τη πέτσα του .Σε κινέζικο τηγάνι που μου αρέσει σοτάρισα τα κρεμμύδια , πρόσθεσα τα μανιτάρια και τον αρακά με τα καρότα και το μαιντανό.Τέλος έβαλα τα ντοματίνια και ένα σακουλάκι ζωμό απο κοτόπουλο που ξέρετε οτι φιάχνω μόνος μου.Τα έβαλα να βράσουν προσθέτοντας τα κομμάτια του κοτόπουλου.Τέλος προσθεσα τη μικρή κονσέρβα απο φασόλια λευκά βρασμένα ήδη που έχω πάντα στο ντουλάπι μου γιατί φιάχνω γρήγορη φασολάδα για μένα όταν την επιθυμήσω..δηλαδή πολύ συχνά! Απλό , γρήγορο και πιστέψτε με πολύ νόστιμο.

3 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Όταν μαγειρεύει ο φίλος μου δεν κοιτάζω τι βάζει γιατί άμα κοιτάζω θα έχω την ίδια αντίδραση με την Αχτίδα.Το βλέπω λοιπόν έτοιμο σερβιρισμένο :)))

καλό σ/κ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δεν του λείπει τίποτε, πως να μην είναι νόστιμο!!!!!

marilia είπε...

Εγώ μπορώ να πάρω αυτό το πιάτο όπως είναι, μέχρι να βράσει η... σούπα λαχανικών μου;

Ευχαριστώ! Μιάμμμμμμμ!