Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009

χριστουγεννιάτικα κέικ

Αγόρασα φόρμες μιας χρήσεως με αστεράκι , δένδρα και καμπανούλες φίλοι μου και έφτιαξα πρώτα για τις κόρες μου δυο κεκάκια τρούφας που τους αρέσουν και τα στόλισα με γλάσο σοκολάτας και καραμέλα στη μέση και βέβαια λίγη πολύχρωμη τρούφα για χαρούμενη όψη. Μπορείτε να κάνετε μια απλή δόση κέικ, μοιράζεται σε δυο τέτοιες φόρμες , να τη στολίσετε Χριστουγεννιάτικα και να... με μια ζελατίνα και ένα όμορφο φιόγκο προσφέρετε ένα δωράκι φιαγμένο με τα χεράκια και τη ψυχή σας!

κέικ τρούφας

1 βιτάμ
1 και 3/4 αλεύρι
200 γρμ τρούφα
5 αυγά
1 και 1/2 φλιτζ χάχαρη
1 κουτ. κανέλλα
1/2 φλιτζ. κρασί μαυροδάφνη
1 βανίλια
2 κτγ μπέικιν

10 σχόλια:

marilia είπε...

Τέλειααααααααααα!!! Τώρα ντρέπομαι πολύ για τα δικά μου κέικ... Αλλά πού θα μου πάει; θα μάθω! Τώρα μόλις έφυγε και η μαμά. Ήρθε να με μάθει να κάνω μελομακάρονα. Δηλαδή... μόνη της τα έφτιαξε, εγώ απλά νευρίασα. Ας είναι!

Καλά Χριστούγεννα, Αχτιδούλα! Και μια μπουκίτσα χριστουγεννοκέικ για μένα! ;)

αχτίδα είπε...

@ marilia, κουκλίτσα μου μακάρι να ήμουνα κοντά να σου φτιάξω ένα!

Λίλα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα αχτίδα μου! Καλοφάγωτα τα κέικ, καλές γιορτές και η χαρά και η ευτυχία να γεμίσουν γέλια το σπιτικό σου!
Τις φόρμες που τις βρήκες?

big mama είπε...

Πολύ όμορφα τα κέικ σου! Την ίδια ερώτηση με τι Λίλα έχω! Που βρήκες αυτές τις όμορφες φόρμες;

αχτίδα είπε...

@ Λίλα και big mama τις φόρμες αυτές τις πουλάνε κάτω στο καπάνι σε πολλά μαγαζιά με είδη κουζίνας και σχετικά και υπάρχουν πολλά σχέδια .Κοστίζουν μόνον 0,60 λεπτά και μια δόση κέικ χωράει σε 2 φόρμες.Είναι πολύ ωραία λύση όταν θες να βγάλεις διάφορα σχέδια απο φαγητά και θες να τα μεταφερεις ή να τα χαρίσεις.

Ανώνυμος είπε...

http://kitchen-world.blogspot.com/

kiki είπε...

Το γνωστό κεκάκι με τρούφα και μαυροδάφνη; Σούπερ!

EYH είπε...

Αχτίδα μου, γεια στα χεράκια σου!! Υπέροχα τα κεκάκια σου. Φαντάζομαι χαρά που κάνουν όλοι με τέτοια δωράκια!!!!
Καλωφάγωτα και καλές γιορτές σε όλους σας εύχομαι :)))

Betty's Cuisine είπε...

Καλά και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!
Με υγεία, χαρά και πολλή αγάπη!

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色