Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Τζιγεροσαρμάδες

Τζιγεροσαρμάδες σας υποσχέθηκα να σας δείξω πως τους κάνω καο περίμενα να τους φιάξω σήμερα το πρωί για να σας τους δείξω.Έκανα 6 ταψάκια για να δώσω και σε δυο φίλες που μου ζήτησαν για αύριο στο τραπέζι τους.
Μια συκωταριά φίλοι μου πολύ ψιλοκομμένη με το ψαλιδάκι συν και το συκώτι απο τη συκωταριά που έφιαξα τη μαγειρίτσα και δεν το βάζω μέσα. Μη ξεχάσετε να βάλετε μέσα τα γλυκάδια και απο τη σκέπη που θα τα τυλίξω ότι κομματάκια μείνουν τα κόβω με το ψαλιδάκι και τα βάζω στη γέμιση.

Αυτή είναι η σκέπη που τη βάζω σε ζεστό νερό να πλυθεί και να μαλακώσει οπότε τη κόβω σε μικρά κομμάτια γιατί εγώ φίλοι μου κάνω τους τζιγεροσαρμάδες μικρούς , μπουκίτσες για να μη σε λυγώνουν επειδή είναι λίγο βαρύς μα πεντανόστιμος μεζές.

Τη σκέπη λοιπόν τη κόβω σε μικρά τετράγωνα περίπου μέρη και τα έχω έτοιμα .Μετά ξεκινώ τη γέμιση.
Μπόλικα φρέσκα κρεμμυδάκια απο το μπακξέ του άνδρα μου, τη συκωταριά ψιλοκομμμένη, ένα ματσάκι άνηθο και μισό ματσάκι δυόσμο.Επίσης βάζω ένα κρεμμύδι ξερό τριμμένο στο ρεντέ και μια ντομάτα μικρή.Τα σωτάρω όλα μαζί και βάζω ένα φιλτζ. ρύζι καρολίνα. Τέλος βάζω ένα αυγό για να δέσει η γέμιση, αλάτι και πιπέρι!


Έχω έτοιμες τις σκέπες σε κομματάκια απλωμένες σε ένα δίσκο.

Παίρνω το κομμάτι της σκέπης στο χέρι μου και βάζω μια κουταλιά γέμιση και μετά το κλείνω σαν μαντιλάκι τις τέσσερεις πλευρές.

Τους βάζω έναν έναν στο ταψάκι και του κάνω ένα πέρασμα με το βουρτσάκι λίγη φυτίνη επάνω τους ελάχιστη όμως γιατί όλα της γέμισης είναι λυπαρά.

Τα ψήνω στους 200 βαθμούς μέχρι να ξεροψηθούν καλά καλά και πιστέψτε με γίνονται ακόμα πιο υπέροχοι αν βάλετε και πατατούλες ενδιάμεσα. Και του χρόνου φίλοι μου , μια συνταγή της γιαγιάς και της προγιαγιάς μου απο τη Πόλη που δεν λείπει ΠΟΤΕ απο το Πασχαλινό τραπέζι μας.


Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση καλοί μου φίλοι.

7 σχόλια:

( fortounata) είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

Pansofix είπε...

χριστος ανεστη και χρονια πολλα!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία!!

Ανώνυμος είπε...

@ Χριστός Ανέστη ..πα πα πα πολύ δύσκολο για μένα!

Magda^_^ είπε...

Χρόνια πολλά!!Με υγεία και χαρά! Παρόλο που δεν το προτιμώ το κρέας και τόσο (είμαι μακαρονού!!τι να κάνουμε?) ,οι τζιγεροσαρμάδες φαίνονται τέλειοι μπορώ να πω!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!
Αχτίδα μου, τέλειοι οι τσιγεροσαρμάδες σου, είναι απο τα αγαπημένα μας μεζεδάκια!! Τυχερές οι φίλες σου, που τους έδωσες...
Να σαι καλά :))

kostas είπε...

xronia polla kalo pasxa molis ta etimasame gia to bradi mirizoun teleia!!!!!
eyxaristo