Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Μαγειρίτσα

Σήμερα απο το πρωί αφού πήγα πρώτα και χαιρέτησα στον Επιτάφειο έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά της κουζίνας ।Η κούραση μου δεν λέγεται, καλύτερα να ζωγράφιζα δεκάδες αυγά। Όμως έπρεπε να προετοιμάσω τις συκωταριές για τη μαγειρίτσα και τους τζιγεροσαρμάδες μου που θα σας πω τη συνταγή αύριο .
Για τη μαγειρίτσα μου αγόρασα μια φρέσκια συκωταριά απο το κρεοπώλη της γειτονιάς μου μαζί με το αρνί και τα εντεράκια για το κοκορέτσι.
Μαγειρίτσα λοιπόν και να τα υλικά.
Υλικά
1 συκωταριά μικρή ( χωρίς το συκώτι)
1 κιλό εντεράκια
15 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 ματσάκι άνηθο
1 ξερό κρεμμύδι
2-3 κλωνάρια δυόσμο
1-2 φλιτζ. του καφέ ρύζι καρολίνα

Εκτέλεση:
Καθαρίζω και κομματιάζω με το ψαλίδι τη συκωταριά χωρίς όμως το συκώτι που το κρατώ για να το βάλω στη γέμιση του τζιγεροσαρμά। Πλένω και αναποδογυρίζω τα εντεράκια , με ένα καλαμάκι απο σουβλάκι για να είναι εντελώς καθαρά, τα βάζω μέσα σε νερό με ξύδι για να ασπρίσουν και μετά τα πλέκω με το δάχτυλο σαν τσιγκελάκι πλεξούδες.
Τα ζεματώ και πετώ το πρώτο νερό και μετά κόβω τα πλεξουδάκια σε μικρά κομμάτια
3 εκατ. περίπου, επίσης ζεματώ και τα μικρά κομματάκια της συκωταριάς.
Κόβω τα φρέσκα κρεμμυδάκι, τρίβω στο ρεντέ το κρεμμύδι, ψιλοκόβω τον άνηθο και το δυόσμο. Τα βάζω σε μια κατσαρόλα όλα τα κομματάκια της συκωταριάς και τα εντεράκια και εν συνεχεία προσθέτω τα χορταρικά αφήνοντας στο τέλος το δυόσμο για να μη πικρίσει η σούπα.
Την βράζω σε σιγανή φωτιά όλη μέρα, μοσχοβολά Πάσχα το σπίτι και στο τέλος προσθέτω το ρύζι ( εγώ προσωπικά βάζω μόνον 1 φλιτζ. )

Λίγο πριν το σερβίρω κάνω ένα αυγολέμονο .Και του χρόνου θα πω!

10 σχόλια:

( fortounata) είπε...

μοσχομύρισε μέχρι εδώ!!και εγώ θα την κάνω αύριο,το απόγευμα θα την ξεκινήσω,για να είναι έτοιμη,όταν γυρίσουμε από την εκκλησία.καλή σου νύχτα,καλό κουράγιο αύριο,και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

kiki είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

πουαντερι είπε...

Καλη Ανασταση!!!!

Να ειχα τωρα ενα πιατακι....που νηστευω(μονο το κρεας).

Ελευθερία είπε...

η μαγειριτσα ειναι δουλεια της πεθερας μου, και να πω και την αμαρτια μου... δεν εφαγα ποτε!!!!!

καλη Ανασταση και καλο Πασχα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Κάθε χρόνο κόβω εγώ τα υλικά,φέτος η δουλειά με κράτησε μακριά.Να φάτε μια κουταλιά και για'μενα

Σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!!!!!
χχχ

mia maria είπε...

Γεια στα χέρια σου! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

Betty's Cuisine είπε...

OTAN ME ΦΩΣ TΣ'ΑNAΣTAΣΗΣ ΑΝΑΨΕΙ TO ΚΕΡΙ ΣAΣ
KAΘE ΑΚΤΙΝΑ MIA XAPA NA EINAI ΣTHN ZΩH ΣAΣ!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

TasteFULL είπε...

Αχτίδα, Χρόνια Πολλά! Καλή Ανάσταση, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τον Δημήτρη σου!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η φωτογραφία από τη μαγειρίτσα μου και τη διάλεξες, θα ήθελα, όμως, να κάνεις σχετική αναφορά στο άρθρο σου. Ξέρω ότι πάντα δημιουργείς δικό σου υλικό και φέτος είχες πολλή δουλειά με τα αυγά. Δεν πειράζει αν έγινε παράλειψη λόγω βιασύνης, αρκεί να διορθωθεί :)
Φιλικά
Βίκυ Κουμάντου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ TasteFULL, φίλη μου καλή σου ζητώ συγνώμη αυτή την εικόνα που δεν της είχα βάλει το όνομα μου όπως βλέπεις την πήρα απο μια εφημερίδα ηλεκρονικη που είχε άρθρο για τα φαγητά του Πάσχα και όχι απο μπλοκ γι αυτό δε ήξερα ποιός την έβαλε.Βλέπεις η δική μου μαγειρίτσα έβραζε ακόμα .

TasteFULL είπε...

Αχτίδα, καταλαβαίνω τη σκέψη σου. Τωρα, όμως που ξέρεις, διόρθωσε όπως πρέπει. Αν θέλεις να κρατήσεις τη φωτογραφία στο άρθρο σου, κάνε αναφορά στο tasteFULL. Διαφορετικά, βάλε άλλη φωτογραφία. Έτσι δεν είναι σωστό;
Θα σε παρακαλούσα, επίσης, θερμά, να μου πεις από ποιά ηλεκτρονική εφημερίδα πήρες τη φωτογραφία. Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή και σε εκείνους, να δείχνουν σεβασμό σε όσους δημιουργούν πρωτογενές υλικό.
Με τη σιγουριά ότι όλοι μας θέλουμε να παίρνουμε credit για το υλικό που δημιουργούμε, πιστεύω πως η θέση αυτή βρίσκει σύμφωνους όλους τους food bloggers.
Πιστεύοντας πως θα ανταποκριθείς θετικά, περιμένω την απάντησή σου :)