Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Μανιτάρια ψητά με τυριά και πιπεριές


Ξέρω , ξέρω ..είμαι λίγο εξαφανισμένος , όχι απο τη κουζίνα αλλά απο τον υπολογιστή και άφησα την Αχτίδα να κάνει γλυκά γιατί μη σας πει ψέμματα ..τα φαγητά εγώ τα κάνω!
Σήμερα λοιπόν περιμένω την Ειρήνη μου και είπα να κάνω μια σπεσιαλιτέ μου με μανιτάρια που την έκανα προχθές που ήρθε το Δρομάκι και τελικά το έφαγε όλο η Αχτίδα!
Χρειάζονται μανιτάρια Πόρτε Μπέλο ,τόσα όσα υπολογίζετε οτι θα φάτε.
Τα πλένω με βρεγμένο πανί για να μη πάρουν νερό και τα βάζω ανάποδα σε βουτυρωμένο ελαφρά ταψί.


Έχω κόψει πιπεριές σε λεπτές φετούλες, μαιντανό ψιλοκομμένο, ντομάτες σε πολύ λεπτές φετούλες, κασέρι τριμμένο του Σωχού που εγώ προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο κασέρι ( Β. Ελλάδος) και λίγη φέτα τριμμένη κατσικίσια με ένα μικρό κυβάκι της επάνω.


Σε ένα φλιτζ. έχω λιώσει φρέσκο βούτυρο ( εδώ φωνάζει η Αχτίδα που δεν το αγαπά) και ένα ζωμό κρέατος απο το δικό μου που φιάχνω. Τώρα αν θέλετε βάλτε ένα ζωμό της Κνορ που κυκλοφορεί.Αφού βάλω επάνω στρωμένα με τη σειρά όλα τα υλικά ρίχνω απο μια κουταλιά απο το μιγμα αυτό.

Τώρα μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε με ότι υλικά έχετε, είπαμε ..φαντασία και παιχνίδι είναι η κουζίνα .

Τώρα θα σας δείξω και μια σαλάτα που έφιαχνα στο Βέλγιο με ΣΟΚΟΎ ( δεν ξέρω πως τα λένε εδώ ( μεγαλώνουν μέσα στη γη και αν τα δει ο ήλιος πικρίζουν).


Αντικατέστησα λοιπόν αυτό με το κινέζικο λάχανο όπως το λένε που το έκοψα μακρόστενες λωρίδες, έτριψα χοντροκομμένες στο ρεντέ λωρίδες απο καρότο και τα σοτάρισα στο τηγάνι με βρέσκο βούτυρο ( δεν σας λέω το άκουσα...γκρίνια μαύρη!) και έσβυσα και έδεσα το ζουμί αυτό με μια φέτα τυρί.
Την έφαγαν όλοι και δεν είπαν τίποτε πια για το βούτυρο.Τώρα εσείς μπορείτε να το φιάξετε με βιτάμ μα εγώ στο Βέλγιο έτσι το ήξερα , έτσι το έκαμνα πάντα!
Καλή σας όρεξη!

5 σχόλια:

Pansofix είπε...

φαινεται καταπληκτικο χοραστικο και λαχταριστο!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

επειδή θα με φάει η περιέργεια...πως γράφετε στα γαλλικά η σαλάτα που έφτιαχνες στο Βέλγιο;

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ αυτό το Ειρηνάκι σου τυχερό να δοκιμάζει τις νοστιμιές του μπαμπά!!
Ωραία συνταγή Δημήτρη!

( fortounata) είπε...

μήπως είναι σπαράγγια το σοκου;πάντως τα μανιτάρια νοστιμότατα.

Δημήτρης είπε...

Λυπάμαι που δεν απαντώ πάντα, τα διαβάζω μα ..είμαι λίγο τεμπέλης στο να γράφω.Σας ευχαριστώ όλους.