Κυριακή 25 Απριλίου 2010

τσιζ κέικ λεμόνι της Αχτίδας

Για τη φίλη μου Ελένη απο τη Λάρισα που μου το ζητά επίμονα!


ΤΣΙΖ ΚΕΙΚ λΕΜΟΝΙ
Υλικά:
Για τη βάση.
1 πακέτο μπισκότα τετράγωνα Παπαδοπούλου
3/4 απο το χρυσό πακέτο βιτάμ
1 φιλτζ. καφέ λικέρ λεμοντσέλο ( αν δεν έχετε προτιμείστε κάτι λευκό )
( πολλές φορές προσθέτω ένα μιγμα απο αμύγδαλα και καραμέλα που φιάχνω τα κάνω σκόνη και το διατηρώ σε βάζο)
Για τη κρέμα:
1 Φιλαδέλφεια ( 300 γρμ.)
3/4 απο το κουτί Φυτικής Κρέμας Torre παγωμένο
3 κουτ. σ. ζαχαρούχο Βλάχας
1 φακελάκι ζελέ λεμόνι
Ξύσμα λεμονιού

Για την επιφάνεια :
1 φακελάκι ζελέ λεμόνι

Εκτέλεση:
Ζεσταίνω στα μικροκύμματα το βούτυρο και ρίχνω μέσα το λικέρ.Προσθέτω τα μπιισκότα τριμμένα σκόνη και ανακατεύω καλά να γίνει μια μάζα που την απλώνω σε φόρμα με στεφάνη.
Βάζω σε μια λεκάνη το τυρί και τοπ χτυπώ με μιξεράκι χειρός με το ζαχαρούχο.Προσθέτω το ξύσμα και τη κρέμα γάλακτος.Έχω εντομεταξύ διαλύσει σε ένα φλιτζ. ζεστό νερό το φακελάκι του ζελέ χωρίς να προσθέσω το 2ο φλιτζάνι με κρύο νερό.
Όσο χτυπώ τη κρέμα αυτό έχει σχετικά κρυώσει και το προσθέτω στο μίγμα, εν συνεχεία το ρίχνω επάνω στη βάση που έχω αφήσει να κρυώσει στο ψυγείο. Το βάζω τώρα στο ψυγείο να κρυώσει και αυτή και μετά με ένα ακόμα φακελάκι κάνω κανονικά ζελέ και το ρίχνω στην επιφάνεια προσεκτικά. Ψυγείο και ..έτοιμο το τσιζ κέικ μας.
Ελαφρύ , διακριτική η γλυκάδα του ότι πρέπει μετά απο ένα ...πλούσιο γεύμα!

Ελένη μου καλή επιτυχία!

13 σχόλια:

elenilarisa είπε...

Eνα μεγαλο Ευχαριστω.Θα το κανω πολυ συντομα και θα σου πω αν το πετυχα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ elenilarisa, αυτό με την ίδια διαδικασία γίνεται και με ανανά !

mia maria είπε...

Πρέπει να είναι πολύ δροσερό! Αχ, να είχα λίγο! Καλή εβδομάδα!

Pansofix είπε...

το λεμονι παει τελεια ως επικαλυψη σ'αυτο το γλυκο το κομματι της φωτογραφια λεει πολλα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))


ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΧΑΡΟΥΜΕΟΣ.

marilia είπε...

Κουταλίτσα για μένα; :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ κάνω πολύ συχνά τσιζ κέικ με διάφορα φρούτα κάθε φορά μα με λεμόνι το προτιμώ μετά απο ένα παχύ γεύμα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Pansofix , αγαπώ πολύ κάθε τι με γεύση λεμονιού.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS , καλή εβδομάδα χρυσέ μου, πάρε όσο θες!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia, γύρισες κοριτσάκι μου;

marilia είπε...

Γιατί, πότε έφυγα; Εδώ ήμουν πάντα. Μόνο το Πάσχα πήγα στο χωριό μου...

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Αχτίδα, αυτά τα γλυκάκια τώρα που ανοίγει ο καιρός, είναι ότι πρέπει για τις υπογλυκαιμίες μας.. Ελαφριά και δροσερά :))

Irini είπε...

Φαίνεται νόστιμο,τρέχω να αγοράσω τα υλικά και το φτιάχνω αμέσως!!!