Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Τσιζ κέικ με τροπικά φρούτα


Σήμερα περιμένω φίλες απο τα μπλοκ για καφεδάκι , τους έκανα ένα κείκ τρούφας , μανιταρόπιτα που ψήνεται ακόμα στο φούρνο και...τσιζ κέικ με τροπικά φρούτα μιας και΄ήθελα να δοκιμάσω κάτι κονσέρβες με τέτοια φρούτα σε μπαλάκι που μου αγόρασε ο Δημήτρης μου. Μην αναρωτιέστε γιατί έχει εξαφανιστεί απο το μπλοκ, μαγειρεύει πάντα μα φιάχνει συγχρόνως το μπάνιο της Ιωάννας και είναι εκεί κάθε μέρα.( πχ. τώρα!)

Τσις κέικ με τροπικά φρούτα παπάγια, ανανά και μάνγκο

1 πακέτο μπισκότα Παπαδοπούλου
200 γρμ . βούτυρο βιτάμ
λίγο λικέρ ( έβαλα λεμοντσέλο)
1 Φιλαδέλφεια 250 γρμ
400 γρμ. φυτική ( πάντα) κρέμα γάλακτος ( όχι ολόκληρο το κουτί δηλαδή)
3 κτσ ζαχαρούχο βλάχας
1 φακελάκι ζελέ ανανά
κονσέρβες απο φρούτα ( έβαλα 3 μικρές διαφορετικές σε είδος φρούτου)

Κάνω σκόνη τα μπισκότα και τα ρίχνω μέσα στο λιωμένο βούτυρο στα μικροκύμματα.Προσθέτω το λικέρ και βάζω το μίγμα σε φόρμα με στεφάνη που βλέπετε στη φωτογραφία και το βάζω στο ψυγείο.
Χτυπώ το τυρί με το ζαχαρούχο , προσθέτω τη κρέμα γάλακτος και τέλος το ζελέ που έχω κάνει με ένα φακελάκι και 1 φλιτζ. τσαγιού νερό ζεστό. Προσθέτω το μίγμα επάνω απο τη βάση και το απλώνω στρωτά .Το βάζω στο ψυγείο και εν συνεχεία αδειάζω τις κονσέρβες σε τρυπητό και παίρνω το χυμό που τον βάζω σε ένα κατσαρολάκι και το δένω με μια κουτ. σ. κορν φλάουερ.
Προσθέτω τα φρούτα που τα έκοψα στη μέση γιατί ήταν μπαλίτσες και απλώνω το μιγμα επάνω απο τη κρέμα.Το βάζω στο ψυγείο και..περιμένω να παγώσει όπως τώρα δηλαδή! Μέσα στο χυμό να είμαι ειλικρινήες έβαλα και το χυμό απο μισό λεμόνι γιατί εγώ προσωπικά δεν αγαπώ τα πολύ γλυκά φρούτα.

Συνήθως όποιος έρχεται σπίτι μου ζητά να του κάνω τσιζ κέικ και συνήθως προτιμούν λεμόνι. Περιμένω τη Μαρία Τζιρίτα στις 24 που μου το πζήτησε και τότε θα σας πω πάλι τη συνταγή του.

10 σχόλια:

Evie είπε...

Με όλα αυτά τα φρούτα που τρώω φρέσκα στο νησί της ξεχειμωνιάς μας. Αχ τι όμορφα!! ζηλεύω για τέτοια, να καλοπεράσετε!!! Σε φιλώ για την καλή σου καρδιά. Καλό Σ/Κ

Lila Xagorari είπε...

Κι εγώ ζηλεύω πιο πολύ το παρεάκι και μετά το γλυκό!!
Φιλιά σε όλες και να περάσετε τέλεια!!

Asteri (Maria) είπε...

Καλά να περάσετε!!!!
Κανά κομματάκι περισεύει;;

Φιλιά :)

( fortounata) είπε...

ξέρεις τι ωραία θα ήταν ένα κομματάκι;φιλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-(((
Κάνω δίαιταααα....

Καλοφάγωτο!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τέλειο το εξωτικό σου Αχτιδούλα, καλά να περάσεις με την παρείτσα σου!!
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

Magda^_^ είπε...

Πω πω πω είναι πολύ καταπληκτικό το τσιζ κέικ αυτό!!
Καλή διασκέδασηηη!!

mia maria είπε...

Φαίνεται τέλειο! Καλό Σαββατοκύριακο και καλά να περάσετε!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ΜΜμμ μου αρέσουν πολύ αυτά τα φρούτα
Καλό Σαββατοκύριακο
χχχχ

anemona είπε...

πέρασα για μια καλημέρα…

to τσιζ κεικ..
καταπληκτικό….
τέλειο….
μοναδικό....
να έχεις μια λουλουδένια εβδομάδα
ανεμώνα