Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Γεύμα για δύο!!!


Το κοριτσάκι μου η Αχτιδούλα μου αδυνάτισε τώρα τελευταία κι εγώ βρε παιδιά αγαπώ τις παχουλές! Είπα λοιπόν να την περιποιηθώ λίγο περισσότερο και της ετοίμασα γεύμα για δύο όμως όπως πάντα έφαγε το 1/8 απο αυτά...
Της έκανα τα αγαπημένα της σουτζουκάκια και βέβαια τι άλλο..μανιτάρια πλευρίτους που τα λατρεύει. Της έβαλα για σαλάτα σπανάκι βραστό και έκανα και μια σάλτσα λεμονιού με ζωμό κρέατος και λεμόνι δεμένη με λίγο κορν φλάουερ.
Ο κιμάς είναι μια ισομερή αναλογία με κιμά μοσχαρίσιο, χοιρινό και ζυγούρι.
Έβαλα κίμυνο, μπαχάρι, κόκκινο και μαύρο πιπέρι , σκόρδο σε σκόνη, φρυγανιά , κρασί, αλάτι . Τα έψησα στη πλάκα τη μαντεμένια που έχω και στο λίπος τους έψησα τα μανιτάρια και πίτες αραβικές!


Βέβαια δεν ξέχασα το κρασάκι.. σπέσιαλ μπουκάλι μιας και είχα κακό σκοπό να την αποπλανήσω. Θα σας έλεγα να έρθετε να φάτε μα .. είναι γεύμα για δύο!
Όμως τελικά αφού τρώει ελάχιστα όπως καταλαβαίνετε πήγαν ταπεράκια στα εγγόνια μας μαζί με ένα κέικ πορτοκαλιού που έκανε η Αχτίδα μου!

12 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γι' αυτό σ' αγαπώ Δημήτρη μου, γιατί μου την προσέχεις
:-)
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Betty's Cuisine είπε...

Ελπίζω να ξέρει πόσο τυχερή είναι!
Αυτό πάντως είναι λουκούλειο γεύμα!
Ζήλεψα τα μανιταράκια περισσότερο...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tα μανιταράκια ζήλεψα κι εγώ!
Καλή βδομάδα εύχομαι και στους δυο σας!

stalamatia είπε...

Tέλεια!!! και της αξίζουν της Αχτιδούλας.

marilia είπε...

:) Αυτό είναι! Να 'χεις όοοοολη τη στοργή του αγαπημένου σου!

Σνουποφιλιά

Thalassenia είπε...

Τυχερή η αχτιδούλα.
Μη την κάνετε και χοντρούλα με τέτοια φαγητά !!

kiki είπε...

Μπράβο περιποίηση!

Ανώνυμος είπε...

Πόσο τρυφερός είστε κε Δημήτρη μου, και πόσο τυχερή η Αχτιδούλα που απολαμβάνει όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που της φτιάχνετε με τόση αγάπη!!!! Να είστε πάντα καλά.
Πολλά χαμόγελα και φιλιά
Χριστίνα από Κατερίνη

Αγγελικη Ν είπε...

Κυριε Δημήτρη εύκολα φαντάζομαι την σκηνή, να ταίζετε την Αχτίδα μπουκιά μπουκιά σαν μικρό κοριτσάκι....
Τις καλημέρες μου και στους δυο!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Τέτοια περιποίηση να είχα κι εγώ....Θα στείλω τον Θάνο για σεμινάρια χιχιχιχι
Και μόνο που την φροντίζεις έτσι και τις φτιάχνεις τόσες λιχουδιές, χορταίνει η Αχτίδα!!
Φιλιά και στους δυο σας!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Βρε το ..πουλάκι μου...! Παραπονάκια σας κάνει; Κάνει κάτι πιατέλες λες και θα φάει λόχος, του λες ..δεν μπορώ αγάπη μου..σου λέει ...δεν πειράζει μη ζορίζεσαι ..και μετά κατεβάζει μουτράκια και λέει: δεν ξαναμαγειρεύω!Την επόμενη μέρα επαναλαμβάνεται το ίδιο.Αν έρθεις σπίτι μας και φας όλο το πιάτο σου γίνεσαι η αγαπημένη του, αν δεν φας σε βάζει σε μπλακ λιστ. Εγώ μπορώ να περνώ με σκέτες σαλάτες και σαντουιτς, εκείνος θέλει λουκούλεια γεύματα κάθε μέρα, είναι ικανός να μαγειρεύει στις ..1 το βράδυ για να φάει κάτι που επιθύμησα οπότε δεν λέω κουβέντα η έρμη.Είναι όμως ..χρυσός, είναι καλός ..είναι μοναδικός μα εγώ δεν ΘΕΛΩ να ξαναπαχύνω....!!!

γαστεροπλήξ είπε...

και γω στα μανιτάρια κόλλησα!!!
εγώ έτσι και πέσω σε κανένα κρεβάτι άρρωστη, κτύπα ξύλο, θα πεθάνω από ασιτία, το πολύ πολύ ψωμάκι να μου φέρει ο καλός μου, άντε και γάλα και τυρί λόγω επαγγέλματος!!!!!!