Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Λάχανο με χοιρινό.

Απο τα αγαπημένα μου φαγητά θα σας δείξω σήμερα φίλοι μου, μόλις το τέλειωσα και η Αχτίδα μου είπε να το κάνω ανάρτηση γιατί το έκανα πολύ νόστιμο αν και εκείνη δεν το πολυ αγαπά.. δεν τα πάει καλά με το λάχανο.

Λάχανο με χοιρινό

χοιρινό ψαχνό 1 κιλό περίπου( δίνω και στις κόρες μου)
1 μικρό λάχανο
1 κρεμμύδι ξερό
κόκκινο πιπέρι
λάδι, αλάτι και λίγο μπούκουβο αν θέλετε

Σωτάρω καλά το χοιρινό ώστε να κρατήσει μέσα του τη νοστιμιά του, προσθέτω και το κρεμμύδι και συνεχίζω βάζοντας και το κόκκινο πιπέρι( γλυκό). Δεν βάζω ποτέ ντομάτα , ούτε καν πελτέ. Βέβαια εγώ προσθέτω πάντα και ένα κυβάκι απο το δικό μου ζωμό μοσχάρι που φτιάχνω με λαχανικά .
Εσείς αν θέλετε βάλτε ένα κύβο μοσχάρι του εμπορίου. Τέλος αφού βράσει αρκετά το κρέας βάζω το λάχανο κόβωντας το με το ..χέρι κομμάτια κομμάτια φύλλο φύλλο! Αυτό είναι ένα μικρό μου μυστικό που κάνει το λάχανο πιο ευπαρουσίαστο.
Καλή μου όρεξη φίλοι μου , πάντως θα κάνω και κάτι άλλο για τους υπόλοιπους γιατί έκανα το κέφι μου και έβαλα και λίγο μπούκουβο που μου αρέσει καυτερό! ( μάλλον θα το τρώω όλη τη βδομάδα το βλέπω!)

8 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μούρλια φαγάκι, αγαπημένο, αν το πιπέρι είναι και κόκκινο καπνιστό Αλμωπίας, τότε ας είναι και λιγάκι καυτερό, να σηκώνει ξινόμαυρο κρασάκι, αλλά Δημήτρη μου έμαθα πως δεν πίνεις!!! θα πιούμε εμείς στην υγειά σου!!!!

Vassilis είπε...

ότι πρέπει για τους χειμωνιάτικους μήνες!

mia maria είπε...

Τέλειο, ότι πρέπει για τέτοια εποχή! Καλή σας μέρα!

Φως στα όνειρα είπε...

γευση υπέροχη και με κρύο καιρ΄πο ταιριαστό..Αχ τι μου θυμήσατε..Τη μαμά μου αν το κάνει στην κουζίνα και έξω να χιονίζει..Τελικά πολλές γεύσεις εχουν δεθεί με αναμνήσεις..

marilia είπε...

Καίει, το άτιμο, καίειειειειειει!!!

Betty's Cuisine είπε...

κι εγώ θέλωωωωωω!!!!!
αφού είναι και καυτερό, ακόμα καλύτερα!!!

mariak είπε...

....Μύρισε χειμώνας μ΄αρέσει το φαγάκι αυτό ...όχι όμως καυτερό.....Την καλημέρα μου κ. Δημήτρη

marilia είπε...

Σνιφ σνιφ... σνιφ, σνιφ... Μυρίζει... πρασόπιτα! Εεε;;;!!!