Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Γαρίδες , μύδια, καλαμαράκια και καβούρια πιλάφι

Η " Αχτίδα" μου με έπιασε να ...τσιμπάω μια δαγκάνα..μετά απο όσα έκανα νομίζω έχω το δικαίωμα!
Η καινούργια μου πήλινη γάστρα φίλοι μου που την αγόρασα απο τη Βουλγαρία και την βρίσκω υπέροχη μέχρι τώρα. Έχω πολλά σχέδια για αυτή τη γάστρα και μάλιστα σκέπτομαι να πάω να πάρω και τα άλλα 2 μεγέθη.

Είχαμε μια φίλη σπίτι μας και θέλησα να τη περιποιηθώ όσο μπορούσα. Χθες έφτιαξα σ' αυτή τη γάστρα κόκκορα κρασάτο και όπως μου είπαν όλοι έγινε υπέροχος.Θα σας πω το τρόπο που τον έφτιαξα μια άλλη φορά. Προτίμησα να σας δείξω αυτά που έκανα σήμερα, δεν ξέρω να σας λέω συνταγές, εγώ σας λέω απλά πως το έφτιαξα γιατί κάθε φορά το κάνω διαφορετικά.
Αγόρασα :
5 φρέσκα καβούρια
1 κιλό μύδια με κέλυφος
1 σακουλάκι μύδια καθαρισμένα
1/2 κιλό καλαμαράκια
700 γρμ περίπου γαρίδες
ρύζι καρολίνα
τυριά για το σαγανάκι
κρεμμύδι ξερό κομματιασμένο
ντομάτα τριμμένη

Καθάρισα καλά τις γαρίδες και τα κελύφια απο τα μύδια. Έβρασα τα καβούρια , κράτησα το ζουμί , καθάρισα και ψίχα απο τα καβούρια ( τα άλλα τα φάγαμε η Αχτίδα μου κι εγώ όρθιοι με ..ουζάκι) Σοτάρισα καλά το τριμμένο κρεμμύδι , πρόσθεσα τα μύδια με το κέλυφος και τα έκανα δυο γύρους να μπεί μέσα του το κρεμμύδι. Έβαλα και τα κομματιασμένα καλαμαράκια, το ζουμί απο τα καβούρια με ένα κύβο λαχανικών, λάδι , πιπέρι, τη ντομάτα και βέβαια το ρύζι. Έβαλα και μια χούφτα καθαρισμένα μύδια , τις γαρίδες και μερικές δαγκάνες απο τα καβούρια για ..ομορφιά.Τα σκέπασα με το καπάκι και τα έβαλα στο φούρνο για 40 λεπτά περίπου.
Το αποτέλεσμα το ..βλέπετε!

Τηγάνισα και 1 κιλό κουτσομούρες που .. καθάρισα μόνος μου ( μη σας πει οτι το έκανε εκείνη) και που δεν έφαγαν όλες και με πέιραξε.

Ένα σαγανάκι με μύδια και γαρίδες με διάφορα τυριά και μπόλικο ζουμάκι για ..βουτίτσες! Δεν έμεινε ούτε μια!

Πάντως η " Αχτίδα " μου ανέλαβε το γλυκό, έκανε ένα τσιζ κέικ με κεράσια απο αυτά που της έκανα κονσέρβα την Άνοιξη και έγινε όπως πάντα υπέροχο, στα γλυκά δεν πιάνεται .
Την άλλη φορά θα σας δείξω το κόκκορα που έκανα σε αυτή τη γάστρα και περιμένετε πολλά πειράματα σ' αυτήν απο μένα.Πάντως θα πάρω και μια μεγαλύτερη για αρνί!

9 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

πρώτα τρέχω στο τελευταίο πιάτο για βουτιές, μετά στο ρύζι θαλασσινών, κουτσομούρες έφαγα τις δικές μου, θα κεραστώ άλλη φορά!!!
έσκασα!!!

Ευρύνοος είπε...

Αυτή η γάστρα κάνει θαύματα κύριε Δημήτρη..

ένα απο αυτά είναι το εξής απλό..

βάζουμε ένα κομμάτι κρέας χωρίς ίχνος λάδι ή νερό..μόνο αλάτι πιπέρι και σκορδάκι..

μία πιπεριά και μία ντομάτα ολόκληρα κι αν θέλουμε ένα κομμάτι τυρί γραβιέρα..

ας είναι σκληρό.. μοσχάρι ας πούμε..

σε μία με μιάμιση ώρα θα έχει λιώσει και με γεύση όνειρο..

καληνύχτα σας :)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ΠΩΠΠΩΠΩΠΩ τι τραπέζι είναι αυτό!!!!!Καλά αν ήμουνα εκεί δε θα'ξερα τι να πρωτοφάω!!!Γεια στα χέρια σας !!!!!

Καλημέρα και καλή βδομάδα

Αγγελικη Ν είπε...

Πάντα τέτοια! Με ουζάκι εεεε!!!!

Betty's Cuisine είπε...

Δεν θα σχολιάσω το τραπέζι!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!!!
Η γάστρα είναι ό,τι καλύτερο, φτιάξτε γκιούλμπασι σ'αυτήν και θα με θυμηθείτε, εμείς το τσακίζουμε κάθε καλοκαίρι στο εξοχικό, στο φούρνο με τα ξύλα!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.greekmasa.gr/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πωπω...νοστιμιές!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

my craft and art creations είπε...

Το τραπέζι τέλειο!!!!
τι νοστιμιές είναι αυτές ??
αχ γουργουρίζει το στομάχι μου!!!
ένα μπόλ με τα καβούρια ,γαρίδες και τα ύπόλοιπα παρακαλώ στο τραπέζι 7 !!!!!!!
ευχαριστώωωωω!!!

JB είπε...

Ποσο την αγοράσατε κ. Δημήτρη αν επιτρέπεται. Ευχαριστω