Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Ψωμί

Ψωμάκι έκανα φίλοι μου σήμερα αν και δεν είμαι πολύ καλά. Μάλλον κρύωσα και πάω να κάνω πυρετό.Θα φωνάζει η Αχτίδα που κυκλοφορώ με τη φανέλλα και κρυώνω.

Πανεύκολο το ψωμάκι μου, ένα κύβο μαγιά με ένα φιλτζάνι μεγάλο χλιαρό νερό , λίγο λαδάκι μέσα στη χούφτα μου , αλάτι όσο θέλω και το αφήνω να φουσκώσει η ζύμη σκεπασμένη με μια πετσέτα.Μόλις γίνει αυτό το βάζω σε ταψί ή φόρμα, το βράχω με τη παλάμι μου ελαφρά για να κολλήσει το σουσάμι που αρέσει στο κορίτσι μου.Έγινε υπέροχο και κρατήθηκε μαλακό μέσα σε τάπερ. Φιλάξτε το , δεν χρειάζεται μηχάνημα ούτε χτύπημα με μίξερ.Όλο με το χέρι .Το έψησα στους 200 βαθμούς μέχρι που ρόδισε , το έβγαλα και το αναποδογύρισα για να μην υδρώσει στο ταψί.
Είμαι άρρωστος, πεθαίνω, με χάνετε, δεν κατεβαίνει και το τσιγάρο..Αχτίδα μου μένεις χήρα, με χάνεις...

14 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δημήτρη θα σε μαλώσω...
Δεν ήταν ανάγκη για ψωί σήμερα, αφού είσαι χάλια
Περαστικά σου και πρόσεχε,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Φως στα όνειρα είπε...

Το αρωμα του ψωμιού μου θυμίζει παλιές στιγμες..Μεχρι εδώ εφτασε το αρωμα του και με ξεσηκωσατε να κάνω και γω..Αυριο το πρωί το σπίτι θα μυρισει ψωμάκι..
Περαστικά Δημητρη και να προσέχεις..

Ευρύνοος είπε...

Ε,όχι και να σε χάσουμε κύριε Δημήτρη μας..

φυλάξου και θα περάσει το κρύωμα..

άντε, έχουμε πολλά ψωμιά ακόμη ;)

καλό βράδυ :)

marilia είπε...

Ποιοοοοοοοοοοοοοοος είναι γκρινιάρης;
Πλησιάστε. Ακόμα λίγο. Ακόμα λίγο, καλέ! Παυσιπονοφιλί. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αντιγριπικό! ;) Τι εμβόλια και αηδίες... ;Ρ

Σνουποφιλί σβουριχτό. Καλύτερα; Σίγουρα ναι! Ε;

Για αμοιβή παίρνω ένα κομματάκι ψωμί. ("κομματάρα είπαν άλλοι", που έλεγε και το παιδικό ποίημα...)

mia maria είπε...

Μοσχομύρισε το ψωμάκι!
Αχ, εσείς τα αγοράκια, μην τυχόν και αρρωστήσετε:))
Περαστικά εύχομαι!

Αγγελικη Ν είπε...

Κύριε Δημήτρη, από την ζάλη του πυρετού ξεχάσατε να μας πείτε πόσο αλεύρι θέλει το ζυμαράκι σας!
Σιδερένιος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΑΜΑΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΕ ΓΚΡΙΝΙΑ, ΜΕ ΤΣΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ...ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩ! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ.

mariak είπε...

...Θέλω κι εγώ λίγο από το ψωμάκι σου κ. Δημήτρη....αλλά θα αρκεστώ στις φωτό. Όσο για σένα πρόσεχε και ντύσου γιατί το πάρτυ πλησιάζει.....Περαστικούλια

Ανώνυμος είπε...

Καλέ, τι ειμαι άρρωστος και με χάνεται διαβάζωωωωω??? Αααα, κε Δημήτρη θα σας μαλώσω, ένα κρυωματάκι ειναι και θα περάσει, αρκεί να ακούτε την Αχτίδα σας και να μην κυκλοφορείται με το φανελάκι!! Περαστικά εύχομαι από καρδιάς και γράφω και μία παροιμία (Θρακιώτη μάλλον, την έλεγε η πεθερά μου) έτσι για να φτάξει η διάθεση, "Άρρωστος βαριά πονάει βλέπει την πίτα (το ψωμάκι σας εν προκειμένω) και γελάει".
Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά,
Χριστίνα από Κατερίνη

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλημέρα!
Είσαι καλύτερα λέει η αχτιδούλα και χαίρομαι.

Σήμερα φτιάχνω ψωμί κι' εγώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νίκη είπε...

Καλά θα σε κανει να σε μαλώσει κυριε Δημητρη η αγαπημένη σου.. γρηγορα στο κρεβάτι...

stalamatia είπε...

Λάζαρε αναστήθηκες;;;
Αχ Αχτιδούλα μου σου έφτιαξε και ψωμάκι ,μη σε αφήσει και χήρα και νηστική!! χα χα χα .Περαστικά σου μεγάλε μάγειρα.

γαστεροπλήξ είπε...

καλέ τι έπαθες καημενούλη μου; σε μαλώνει η αχτιδούλα σου, μα δεν προσέχεις και συ, μοσχοβόλισε το ψωμάκι σου, να θυμηθείς να με ρωτήσεις τι να βάζεις για να κολλάει το σουσάμι σου στο ψωμάκι αλλά και στα κουλούρια να σου πω το μυστικό!!!!! που χρησιμοποιούν και οι φούρνοι!!!!

Betty's Cuisine είπε...

χαχαχα... σαν να ακούω τον καλό μου όποτε κρυώνει... είστε λίγο παραπονιάρικα εσείς τα αγοράκια έτσι και αρρωστήσετε - και λίγο κακομαθημένα!
Το ψωμάκι το λιμπίστηκα, δεν είμαι του ζυμώματος αλλά άμα το βρω έτοιμο το τσακίζω!
περαστικά εύχομαι και καλό βράδυ!