Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Κέικ με βατόμουρα



Άντε , αρκετά φαγητά φάγατε καλέ, ένα γλυκάκι τώρα που λείπει το αγοράκι μου θα σας το κάνω. Είχα που λέτε βατόμουρα που μου τα δώσανε να τα κάνω ποτό, όμως ήτανε αρκετά και είπα να τα κάνω μαρμελάδα .Μετά σκέφτηκα οτι δεν έχει μείνει βάζο με τον Δημήτρη και τις σάλτσες του και τότε μου ήρθε η φαΐνή! Ένα κέικ με βατομουρα θα είναι ότι πρέπει!

Υλικά:
1 βαθύ πιάτο με βατόμουρα (βλ φωτο)
1 βιταμ
4 αυγά
2 φλιτζάνια ζάχαρη καστανή
1 φλτ καφέ ποτό βατόμουρο
3/4 του φλιτζ. χυμό πορτοκάλι φρέσκο
1 Φαριν Απ
1 κτγ μπέικιν
λίγη μαρμελάδα δαμάσκυνο για το γυάλισμα

Χτύπησα το βούτυρο πολύ καλα με τη ζάχαρη ( έχω το σούπερ μίξερ, καλά να είναι το αγόρι μου)πρόσθεσα ένα ένα τα αυγά, και αφού τα χτύπησα καλά όλα μαζί άρχισα να προσθέτω εναλλάξ το αλεύρι και το χυμό με το λικέρ που είχα φτιάξει. Τέλος αφού έβγαλα το κάδο έριξα γρήγορα τα βατόμουρα που τα είχα αλευρώσει ελαφρά με λίγο νεσεστέ ( μπορούσα και αλεύρι).
Το έψησα στους 180 βαθμούς για 1 ώρα ακριβώς, δοκίμασα με ένα μεταλικό καλαμάκι που έχω το αν ψήθηκε καλά και μετά έκλεισα το φούρνο. Το ξεφορμάρισα και το πέρασα με λίγο λικέρ βατόμουρο με ένα πινελάκι ελαφρά και μετά λίγο απο τη μαρμελάδα απο δαμάσκυνα που μου έφτιαξε ο Δημήτης και που μου αρέσει γιατί ελαφρά ξυνίζει .


Γενικά όπως καταλάβατε δεν αγαπώ τα πολύ πολύ γλυκά πράγματα και τα γλυκά μου σπάνια είναι υπερβολικά γλυκα εκτός απο μερικά που δεν γίνονται διαφορετικά.
Αυτό το μηνα πρόκειται να γιορτάσουμε τα γεννέθλια του εγγονού μου στις 21 και θα του κάνω όλα το μπουφέ του πρώτα ο Θεός. Οπότε θα κάνω σίγουρα και τα κυκνάκια που σας υποσχέθηκα απο ..πέρσι και είναι πανέμορφα για παιδικό πάρτυ!

18 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχτίδα μου εγώ μόνο κατεψυγμένα βρίσκω, αλλά ακόμη και μ' αυτά το κεκάκι μου και τα μαφινάκια μου μοσχομυρίζουν.
Τυχερή που βρέθηκες με τόσα βατόμουρα κι έκανες το λαχταριστό κεκάκι!
Καλό μήνα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ μου έχω μια γειτόνισα που έχει σπίτι στο Χορτιάτη και πάει κάθε ΣΚ, τα έχει στο κήπο της και μου φέρνει ένα σωρό.Έκανα ήδη δύο φορές ποτό και έφαγα άλλα τόσα και μου ξαναέφερε και τα έκανα κέικ.

Betty's Cuisine είπε...

Λαχταριστό το κέικ! επειδή μόνο κατεψυγμένα τα αγοράζω, δεν τα χρησιμοποιώ συχνά, συνήθως αν θέλω να γαρνίρω κάτι....
Καλό μήνα!

marilia είπε...

Εγώ θα περιμένω το επόμενο κέικ γιατί τα βατόμουρα δεν τα τρώω... :)

Ξανθή είπε...

Αχτίδα τι μου θύμησες με τα βατόμουρα,πριν 10 χρόνια και.. είχαμε πάει διακοπές όλοι μαζί στη Βουρβουρού. Όπως πηγαίναμε για τη θάλασσα συναντήσαμε ένα σοκάκι γεμάτο βατόμουρα, μαζέψαμε πολλά κι έκανα μαρμελάδα εκεί στο διαμέρισμα που μέναμε.Έχει μείνει αξέχαστο το γεγονός αλλά και τόσο ωραία βατόμουρα δεν ξαναβρήκα.

γαστεροπλήξ είπε...

τέλεια τα βατόμουρα, όπου κι αν μπουν γίνεται τέλειο

mia maria είπε...

Κάθε φορά τα κέικ σου έχουν κάτι το διαφορετικό! Δεν είναι μόνο τα υλικά είναι και η εμφάνιση! Λαχταριστό! Καλό μήνα!

Αγγελικη Ν είπε...

Πραγματικά Αχτίδα μου, κάθε φορά τα κέικ σου έχουν μια "πινελιά" φρεσκάδας, εποχής, αρώματος... που τα κάνει ξεχωριστά!

Asteri (Maria) είπε...

Μου φαίνετε θα βγω προς αναζήτηση βατόμουρων :))) Τέλειο!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!

@ Betty's Cuisine , ευχαριστώ φίλη μου, να σου πω οτι κέικ πάλι με βατόμουρα είχα ξανακάνει μα δεν τα είχα βάλει μέσα, τα έκαν σε στυλ μηλόπιτας και ήταν πάλι όμορφο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia, αυτό το μήνα ..πάρε θέση , λόγω γεννεθλίων του εγγονού μου θα κάνω πολλά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου αυτά που έφτιαξα ήταν ήμερα βατόμουρα , καλλιεργημένα και εδώ έχουμε πολλά στη Θεσσαλονίκη, πολλοί βάζουν στα κτήματα τους ακόμα και ο κουνιάδος μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ γαστεροπλήξ, φιληνάδα καλημέρα, μου αρέσουν να τα τρώω σαν φρούτο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ big mama, ε! ε! όχι για να το παινευτούμε..αλλά στα κέικ έχω παράδοση φιληνάδα.Εκείνη η κόρη μου η Ιωάννα ..μόνιμη πελάτισα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αγγελικη Ν, καλέ σας ευχαριστώ μου τονώνετε το ηθικό πρωί πρωί!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Asteri, Οκτώβρη είναι η εποχή τους ξέρεις !

marilia είπε...

Αχτίδα, είναι ο μήνας των γιορτών! Κι εγώ έχω γενέθλια. Και γιορτή. Αλλά από γλυκά... :( Δεν ξέρω να φτιάχνω. Άσε που δεν έχω και μίξερ... :(

kiki είπε...

Έφτιαξα κι εγω φέτος κέικ με βατόμουρα και ήταν τέλειο με τα φρουτάκια αυτά μέσα!