Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Γεμιστές μισές πιπεριές δίχρωμες



Είπα σήμερα να κάνω ένα εκτός εποχής φαγητό γιατί χθες αγόρασα απο τη Λαική ωραίες πιπεριές χρωματιστέ, κόκκινες κίτρινες και αρκετά μεγάλες. Τις έκοψα λοιπόν στη μέση και τις γέμισα με τα ακόλουθα υλικά:

Γεμιστές μισές πιπεριές δίχρωμες

3 πιπερές αρκετά μεγάλες
1/2 κιλό κιμά
1 κρεμμύδι μεγάλο
1 κονσέρβα μανιτάρια
1/2 πιπεριά κόκκινη κομματάκια
ελάχιστο ρύζι
μαιντανό
δυόσμο
1 φλιτζ. γραβιέρα Νάξου
1/2 φλιτζ. κρασί
1 φλιτζ. ντομάτα τριμμένη σάλτσα

Η γέμιση είναι πολύ περισσότερη μα την έκανα για να κρατήσω λίγη για ..μακαρονάδα βραδυνή που την αγαπάω τόσοοοο!

Σωτάρισα το κρεμμύδι αρκετά με το κιμά και τις πιπεριές, έσβυσα με το κρασί και προσέθεσα τα μανιτάρια και τα υπόλοιπα υλικά. Έβαλα και τη σάλτσα και τα άφησα να δέσουν.Τέλος πρόσθεσα το τυρί και γέμισα με το μίγμα τις πιπεριές, τέλος έβαλα λίγη μπεσαμέλ , όχι πολύ απλά για να κρατηθεί ζουμερή η γέμιση. Τα έψησα στους 200 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν, ήταν πολύ νόστιμα πιστέψτε με.

Το σερβίρισα και με κολοκυθάκια που έβαλα στο φούρνο απλά με λίγο βούτυρο, αλάτι και πιπέρι.

10 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Εξαιρετική η γέμιση,και πεινάω αυτή τη στιγμή!!!

stalamatia είπε...

Eίμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει ,θα τα φτιάξω.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τι να σου πω.... ζήλεψα και με πρώτη ευκαιρία θα το φτιαξω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μούρλια η γέμιση, εντυπωσιακό το αποτέλεσμα

Betty's Cuisine είπε...

θαυμάσια τα διαφορετικά γεμιστά σου και πολύ ενδιαφέρουσα η γέμιση!
κι εγώ γεμιστά έχω στο πρόγραμμα για αύριο μα τα κλασσικά, ντομάτες-πιπεριές-μελιτζάνες με ρυζάκι και μυρωδικά, ας είναι και εκτός εποχής, μας αρέσουν ιδιαιτέρως!

marilia είπε...

Δηλαδή... παπουτσάκια με πιπεριές; Να το πούμε... να το πούμε... παντοφλάκια!!! εεε;;; Ως νονά, μπορώ να φάω δύο; :):):)

Σσσσσσσσμμμματς!

mia maria είπε...

Πολύ ωραία η γέμιση, με όλα τα αγαπημένα υλικά. Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε! Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πρωτότυπα τα γεμιστά με μανιταράκια στην γέμιση που μου αρέσουν πολύ!
Γεια στα χέρια σου!
Καλό βράδυ!

Νίκη είπε...

Μμμμμ κύριε Δημήτρη μου άνοιξες την όρεξη... Φιλιά πολλα και στους δύο...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Kαλησπερα σας..Παρακολουθω το ιστολογιο σας πολυ καιρο ...ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ...ειμαι και σε διαιτα...καλο απογευμα...